Abonnement Refoforum zekerRens schreef:een onaangenaam hoge rekening, nou ja, wat gebruikt is moet betaald worden nietwaar?

Abonnement Refoforum zekerRens schreef:een onaangenaam hoge rekening, nou ja, wat gebruikt is moet betaald worden nietwaar?
jvdg schreef:Abonnement Refoforum zekerRens schreef:een onaangenaam hoge rekening, nou ja, wat gebruikt is moet betaald worden nietwaar?
Zo, jij bent van alle (kerkelijke) markten thuis zeg! Spreekwoordelijk bedoeld dan. Voor mij was er:helma schreef:Daniël
Bewaar het Pand
Friedenstimme
Avero
Contactblad Hoorn evangelisatiepost
en een pakketje verse bloemen van stuurbloemen.nl (helaas voor de buren...)
ja maar... ik weet niet wie er wat door mijn brievenbus stopt.......Gijs83 schreef: Laten we het in dit topic maar even op 'gewone' post. Dus bezord door TNT, Sandd, Selektmail, Stadspost of iets dergelijks.
Ik kreeg ook al wat van Heine, hoe komen ze aan je naam en adres?henriët schreef:de wachter, bewaar het pand, rekening van de energie (jes we krijgen wat terug!!!!!!!!) post voor huisgenoot en nog allerhande brievnen weekbladen![]()
ff kijken hoor, oa friedestimme, drs, heine (hoe ik daar nou weer aan kwam??) iets van bolcom, mab maandblad
hihi, de vrouw van selektmail wilde net de post erin stoppen toen ik de deur open deed, zegt ze. "Oh zijn jullie dat die zo veel lezen.....!!!!!!!!!!!!!!!![]()
)
o ja er kwam ook nog een boekje via mp mee, heeft vast mn man gedaan
dan ben ik zeker de enige die daarvoor moet betalen??jvdg schreef:Abonnement Refoforum zekerRens schreef:een onaangenaam hoge rekening, nou ja, wat gebruikt is moet betaald worden nietwaar?
jij zegt wat ik denk!MarthaMartha schreef:ja maar... ik weet niet wie er wat door mijn brievenbus stopt.......Gijs83 schreef: Laten we het in dit topic maar even op 'gewone' post. Dus bezord door TNT, Sandd, Selektmail, Stadspost of iets dergelijks.