Wat bracht de post vandaag o.a.?

Gijs83

Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?

Bericht door Gijs83 »

Onze postbode was vandaag wel heel erg op tijd. Ze is net geweest en ze bracht:
-huis-aan-huis folders van Karwei, Albert Heijn en Jumbo
-een beschikking van de belastingdienst(zorgtoeslag) :ouin
helma

Bericht door helma »

Karweij;
Albert Heijn
acceptgiro Schreeuw om Leven
krantje EPM (Randy Alcorn) vanuit de VS
Persbundel KNP (Katholiek Nederland Persbureau)
maandoverzicht voor bezorgster Ref. Dagblad

weer lekker wat te lezen dus...en nog interessant ook
henriët

Bericht door henriët »

o a een mooie kaart met lieve inhoud!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mentos

Bericht door mentos »

helma schreef:acceptgiro Schreeuw om Leven
maandoverzicht voor bezorgster Ref. Dagblad
Hier ook al! :yahoo
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

muziekboek wat ik via internet besteld had, was al bang dat het niet meer zou komen, maar ziedaar......... :super
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

-Informatiebulletin Gevangenzorg Nederland
-Als huis-aan-huis folder: Welkoop

Als je vragen of klachten heb m.b.t. de post post hier gerust!
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:-Informatiebulletin Gevangenzorg Nederland

ik heb dan wel een vraag,
ik zit weer eens te wachten op een gezellige brief of kaart in de brievenbus ipv digitaal, kun je dat voor me regelen?
:slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:
Gijs83 schreef:-Informatiebulletin Gevangenzorg Nederland

ik heb dan wel een vraag,
ik zit weer eens te wachten op een gezellige brief of kaart in de brievenbus ipv digitaal, kun je dat voor me regelen?
:slurp
haha, stuur maar een pb'tje!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

Nou hier een klacht: hoelang doet de post er over van Amersfoort naar Buitenpost?

heb de donderdag voor goedevrijdag m'n vriendin een kaartje gestuurd. Ze heeft nog steeds niks ontvangen!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:Nou hier een klacht: hoelang doet de post er over van Amersfoort naar Buitenpost?

heb de donderdag voor goedevrijdag m'n vriendin een kaartje gestuurd. Ze heeft nog steeds niks ontvangen!
Normaal gesproken: de volgende dag. Dus dan had-ie op Goede Vrijdag in Buitenpost bezorgd moeten worden zijn. Tja, wat kan er mis gegaan zijn: verkeerde postcode(de huisnummersorteermachine maakt er soms wat raars van), misschien verkeerd adres(als ze onlangs verhuisd is). Heb je je postcode en huisnummer wel op het kaartje gezet(is handig voor het retour sturen, anders zou ik niet weten waar-ie blijft). Overigens wordt meer dan 95% van de via TNT verstuurde post de volgende dag bezorgd. Dus dat kaartje van jou valt bij die ong.5% die niet goed gegaan is.
Lassie

Bericht door Lassie »

wel het goede adres! (dit is de tweede keer al)... snik snotter....

ik krijg een beetje argwaan!

m'n vriendin is niet verhuisd en haar vriend woont daar al jaren!
Rens

Bericht door Rens »

De GezinsGids, Om Sions Wil en een stukje reclame voor de sportkrant van het AD.....that's it.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
BJD

Bericht door BJD »

Gijs83 schreef:
Lassie schreef:Nou hier een klacht: hoelang doet de post er over van Amersfoort naar Buitenpost?

Normaal gesproken: de volgende dag. Dus dan had-ie op Goede Vrijdag in Buitenpost bezorgd moeten worden zijn. Tja, wat kan er mis gegaan zijn: verkeerde postcode(de huisnummersorteermachine maakt er soms wat raars van), misschien verkeerd adres(als ze onlangs verhuisd is). Heb je je postcode en huisnummer wel op het kaartje gezet(is handig voor het retour sturen, anders zou ik niet weten waar-ie blijft). Overigens wordt meer dan 95% van de via TNT verstuurde post de volgende dag bezorgd. Dus dat kaartje van jou valt bij die ong.5% die niet goed gegaan is.
Post is voor criminelen ook erg interessant. Zo heb ik de afgelopen maand twee keer een crimi aangehouden die in zijn voertuig een volle postzak had liggen. Nee, hij was geen postbode :haha maar ze maken zowat alles open. Vaak mbt tot fraude, pincode's, e.d. Tja, dan komt weleens iets niet aan :fi
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

BJD schreef:
Gijs83 schreef:

Post is voor criminelen ook erg interessant. Zo heb ik de afgelopen maand twee keer een crimi aangehouden die in zijn voertuig een volle postzak had liggen. Nee, hij was geen postbode :haha maar ze maken zowat alles open. Vaak mbt tot fraude, pincode's, e.d. Tja, dan komt weleens iets niet aan :fi
Dat kan natuurlijk ook nog. Het is eigenlijk ook heel makkelijk om zo'n postzak mee te nemen. Tenminste als je gewoon in een wit busje komt, dan denk de mensen :oh, dat zal wel een huurbusje zijn. Ik heb in Rijssen ook wel eens verhalen gehoord dat ze in een postzak hadden gekeken. Toen hebben ze het (na)brengpunt, maar gauw verplaatst. Je moet er eigenlijk voor zorgen dat je je post z.s.m. in je tassen hebt en na de tijd laat ik oo nooit iets waardevols(post) achter in die zakken.
BJD

Bericht door BJD »

Post is voor criminelen ook erg interessant. Zo heb ik de afgelopen maand twee keer een crimi aangehouden die in zijn voertuig een volle postzak had liggen. Nee, hij was geen postbode :haha maar ze maken zowat alles open. Vaak mbt tot fraude, pincode's, e.d. Tja, dan komt weleens iets niet aan :fi[/quote]

Dat kan natuurlijk ook nog. Het is eigenlijk ook heel makkelijk om zo'n postzak mee te nemen. Tenminste als je gewoon in een wit busje komt, dan denk de mensen :oh, dat zal wel een huurbusje zijn. Ik heb in Rijssen ook wel eens verhalen gehoord dat ze in een postzak hadden gekeken. Toen hebben ze het (na)brengpunt, maar gauw verplaatst. Je moet er eigenlijk voor zorgen dat je je post z.s.m. in je tassen hebt en na de tijd laat ik oo nooit iets waardevols(post) achter in die zakken.[/quote]
Zelfs meegemaakt dat een postbode een dag geschorst was (althans een vrije dag moest inleveren als diciplinaire maatregel) omdat uit zijn tas post was gejat. Dit had nooit mogen gebeuren volgens zijn leiding omdat hij zijn fiets altijd in het zicht had moet houden.
Gesloten