-huis-aan-huis folders van Karwei, Albert Heijn en Jumbo
-een beschikking van de belastingdienst(zorgtoeslag)

Hier ook al!helma schreef:acceptgiro Schreeuw om Leven
maandoverzicht voor bezorgster Ref. Dagblad
ik heb dan wel een vraag,Gijs83 schreef:-Informatiebulletin Gevangenzorg Nederland
-Als huis-aan-huis folder: Welkoop
Als je vragen of klachten heb m.b.t. de post post hier gerust!
haha, stuur maar een pb'tje!henriët schreef:ik heb dan wel een vraag,Gijs83 schreef:-Informatiebulletin Gevangenzorg Nederland
-Als huis-aan-huis folder: Welkoop
Als je vragen of klachten heb m.b.t. de post post hier gerust!
ik zit weer eens te wachten op een gezellige brief of kaart in de brievenbus ipv digitaal, kun je dat voor me regelen?
Normaal gesproken: de volgende dag. Dus dan had-ie op Goede Vrijdag in Buitenpost bezorgd moeten worden zijn. Tja, wat kan er mis gegaan zijn: verkeerde postcode(de huisnummersorteermachine maakt er soms wat raars van), misschien verkeerd adres(als ze onlangs verhuisd is). Heb je je postcode en huisnummer wel op het kaartje gezet(is handig voor het retour sturen, anders zou ik niet weten waar-ie blijft). Overigens wordt meer dan 95% van de via TNT verstuurde post de volgende dag bezorgd. Dus dat kaartje van jou valt bij die ong.5% die niet goed gegaan is.Lassie schreef:Nou hier een klacht: hoelang doet de post er over van Amersfoort naar Buitenpost?
heb de donderdag voor goedevrijdag m'n vriendin een kaartje gestuurd. Ze heeft nog steeds niks ontvangen!
Post is voor criminelen ook erg interessant. Zo heb ik de afgelopen maand twee keer een crimi aangehouden die in zijn voertuig een volle postzak had liggen. Nee, hij was geen postbodeGijs83 schreef:Normaal gesproken: de volgende dag. Dus dan had-ie op Goede Vrijdag in Buitenpost bezorgd moeten worden zijn. Tja, wat kan er mis gegaan zijn: verkeerde postcode(de huisnummersorteermachine maakt er soms wat raars van), misschien verkeerd adres(als ze onlangs verhuisd is). Heb je je postcode en huisnummer wel op het kaartje gezet(is handig voor het retour sturen, anders zou ik niet weten waar-ie blijft). Overigens wordt meer dan 95% van de via TNT verstuurde post de volgende dag bezorgd. Dus dat kaartje van jou valt bij die ong.5% die niet goed gegaan is.Lassie schreef:Nou hier een klacht: hoelang doet de post er over van Amersfoort naar Buitenpost?
heb de donderdag voor goedevrijdag m'n vriendin een kaartje gestuurd. Ze heeft nog steeds niks ontvangen!
Dat kan natuurlijk ook nog. Het is eigenlijk ook heel makkelijk om zo'n postzak mee te nemen. Tenminste als je gewoon in een wit busje komt, dan denk de mensen :oh, dat zal wel een huurbusje zijn. Ik heb in Rijssen ook wel eens verhalen gehoord dat ze in een postzak hadden gekeken. Toen hebben ze het (na)brengpunt, maar gauw verplaatst. Je moet er eigenlijk voor zorgen dat je je post z.s.m. in je tassen hebt en na de tijd laat ik oo nooit iets waardevols(post) achter in die zakken.BJD schreef:Post is voor criminelen ook erg interessant. Zo heb ik de afgelopen maand twee keer een crimi aangehouden die in zijn voertuig een volle postzak had liggen. Nee, hij was geen postbodeGijs83 schreef:Normaal gesproken: de volgende dag. Dus dan had-ie op Goede Vrijdag in Buitenpost bezorgd moeten worden zijn. Tja, wat kan er mis gegaan zijn: verkeerde postcode(de huisnummersorteermachine maakt er soms wat raars van), misschien verkeerd adres(als ze onlangs verhuisd is). Heb je je postcode en huisnummer wel op het kaartje gezet(is handig voor het retour sturen, anders zou ik niet weten waar-ie blijft). Overigens wordt meer dan 95% van de via TNT verstuurde post de volgende dag bezorgd. Dus dat kaartje van jou valt bij die ong.5% die niet goed gegaan is.Lassie schreef:Nou hier een klacht: hoelang doet de post er over van Amersfoort naar Buitenpost?
heb de donderdag voor goedevrijdag m'n vriendin een kaartje gestuurd. Ze heeft nog steeds niks ontvangen!maar ze maken zowat alles open. Vaak mbt tot fraude, pincode's, e.d. Tja, dan komt weleens iets niet aan