Ik zit in de chat... kom je ook?
Re: Ik zit in de chat... kom je ook?
wie o wie komt effe chatten??????

roze roze roze
ruzie
ruzie
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
puber.... 
je schaart je toch nog onder de pubers???Lassie schreef:puber....
och ja,
nou kijk weet je, we zullen de boel even sussen, want ruzie is misschien ook weer een groot woord he... maar t is wel gezellig ff
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
kijk, meestal is het heel serieus
maar het is soms ook echt LOL
en muzikaal
en heftige discussies

maar het is soms ook echt LOL
en muzikaal
en heftige discussies
helma kom ff in de chat, ik wil je iets vragen...
Zo rond het middernachtelijk uur kan er nog wel een echte moddereter
gebruikt worden in de chat. Gisteravond was iedereen dronken en de hele chatkamer was teut....
't Was echt te erg...
't Was echt te erg...
whaha
Jo-Ann schreef:Zo rond het middernachtelijk uur kan er nog wel een echte modderetergebruikt worden in de chat. Gisteravond was iedereen dronken en de hele chatkamer was teut....
![]()
't Was echt te erg...
Jo-Ann schreef:Zo rond het middernachtelijk uur kan er nog wel een echte modderetergebruikt worden in de chat. Gisteravond was iedereen dronken en de hele chatkamer was teut....
![]()
't Was echt te erg...

hm... helma... enig idee wie dit is?helma schreef:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:hm... helma... enig idee wie dit is?helma schreef:
eh...nee natuurlijk!