Wist je dat ...[7]
Re: Wist je dat ...[7]
wegens omstandigheden gaan mijn man en ik er een week tussenuit in mei
w.s.naar zwitserland
wie weet iets leuks, betaalbaars e.d.
Wallis ofzo....
w.s.naar zwitserland
Wallis ofzo....
Toch niet?...helma schreef:wegens omstandigheden gaan mijn man en ik er een week tussenuit in mei
w.s.naar zwitserland
Wallis ofzo....
Tip: Oostenrijk is betaalbaarder dan Zwitserland.
Kaw schreef:Toch niet?...helma schreef:wegens omstandigheden gaan mijn man en ik er een week tussenuit in mei
w.s.naar zwitserland
Wallis ofzo....
Tip: Oostenrijk is betaalbaarder dan Zwitserland.
neenee, geen baby

(of bedoelde je dat niet...)
mijn man vind dat ik écht een keer Zwitserland gezien moet hebben
(zelf zou ik liever naar Engeland gaan...)
Zwitserland lijkt mijns inziens veel op Oostenrijk, maar in Oostenrijk was het prijspeil min of meer op het niveau van Nederland terwijl Zwitserland veel duurder was. Of deze verhoudingen nog steeds zo zijn weet ik niet heel zeker, maar ik heb ook geen aanwijzingen dat het anders zou zijn.
Als je ten westen van Insbruck gaat zitten, dan beleef je 100% de Alpen zoals je dat ook zou beleven in Zwitserland.
Als je ten westen van Insbruck gaat zitten, dan beleef je 100% de Alpen zoals je dat ook zou beleven in Zwitserland.
ga voor canada 

But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
Canuck BC schreef:ga voor canada
ja dat was ik van plan (in mijn eentje) maar nu gaan we samen en dan is canada niet haalbaar
(mijn zus hoopte al vreselijk dat ik kwam, maar ja....)
uw zus woont er? waar? en samen blijft even duur per persoon 

But He was pierced for our transgressions, He was crushed for our iniquities; the punishment that brought us peace was upon Him, and by His wounds we ARE healed.
Canuck BC schreef:uw zus woont er? waar? en samen blijft even duur per persoon
hmm de vliegreis is nou niet echt een koopje...
en je gaat ook niet voor een weekje naar Canada
en zeg gerust 'je' i.p.v. u
800 can dollars (600 euros) per flight....dat is, als u voor vancouver gaat...maar weet niet waar woont uw zus? want ontario is maar 500 bucks..(300/350 euros)
grtz
grtz
Somehow vinden Canadezen en Amerikanen vliegtickets goedkoop ofzo. Ik ben eens uitgenodigd door een voorganger uit LA. Toen ik zei dat ik de 700 euro te veel vond voor de vliegreis bekeek hij me bevreemd aan. Hij vond het een koopje en dat geld had ik toch makkelijk? Ja, in mijn studententijd was dat 2 maand stuffie.Canuck BC schreef:800 can dollars (600 euros) per flight....dat is, als u voor vancouver gaat...maar weet niet waar woont uw zus? want ontario is maar 500 bucks..(300/350 euros)
grtz
ik denk het was cultuurverschil met u en voorganger uit LA...als wij het duur vinden wij het niet zo zeggen. want voor vrienden heb je alles over, ook geld...dan kunt u beter vertellen het komt niet goed uit dan. (het is waar, want financieel het komt niet goed uit) dan hij had het misschien niet gek gekeken naar u;)
en tickets is altijd duur.. maar u wilt toch zien de hele wereld?
dan tickets kopen moet 
en tickets is altijd duur.. maar u wilt toch zien de hele wereld?

Wij zijn nou eenmaal recht-door-zee-Holanders....Canuck BC schreef:als wij het duur vinden wij het niet zo zeggen. want voor vrienden heb je alles over, ook geld...dan kunt u beter vertellen het komt niet goed uit dan. (het is waar, want financieel het komt niet goed uit) dan hij had het misschien niet gek gekeken naar u;)
Maar wat jij schrijft is ook wel mijn ervaring geweest, zij het dat in Engeland.
In mijn beleving waren zij overbeleefd en hoorde je nooit helemaal de waarheid. Zeg dan gewoon waar het op staat.
Wist je dat (om on topic te blijven) mijn vriendin en ik regelmatig tegen elkaar de waarheid zeiden tussen het engelse personeel.
.... zij dan echt dachten dat wij ruzie hadden!
.... wij elkaar een minuut later weer om de nek vlogen. Die arme mensen daar... ze begrepen er niks van...

Laat mij maar Hollander zijn... het went wel Canuck
Ik vind je avatar ook schattig. Zal vorige week pas dat er een baby inlag....leuk hoor!mentos schreef:Wist je dat... IK GEEN JONGEN BEN!!!
...er nog steeds mensen zijn die dit denken
...ik niet voor niets een andere avatar heb ingesteld
...het nog niets helpt
...ik overweeg om een andere nick te gaan nemen...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Wilma van den Berg
...het vandaag een super-dag was met ook geweldig weer
...ik helemaal blij ben (en meerdere met mij)
...nog niet zo lang thuis ben (douchen, eten en even rommelen) en vanavond weer vergadering is
...ik hier eigenlijk niet zoveel zin in heb (veel teveel op een dag), maar ja we zullen zeker proberen er wat leuks van te maken
...jullie een fijne avond toewens en veel plezier hier met elkaar op het forum
...alvast een goede nachtrust
...ik helemaal blij ben (en meerdere met mij)
...nog niet zo lang thuis ben (douchen, eten en even rommelen) en vanavond weer vergadering is
...ik hier eigenlijk niet zoveel zin in heb (veel teveel op een dag), maar ja we zullen zeker proberen er wat leuks van te maken
...jullie een fijne avond toewens en veel plezier hier met elkaar op het forum
...alvast een goede nachtrust
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Is dat plaatje van Gerdes?mentos schreef:Wist je dat... IK GEEN JONGEN BEN!!!
...er nog steeds mensen zijn die dit denken
...ik niet voor niets een andere avatar heb ingesteld
...het nog niets helpt
...ik overweeg om een andere nick te gaan nemen...