welnee, niet iedereen die in een mooie trui van de Hennes loopt is dr. Kislev, en niet iedereen die naast z'n schoenen loopt is HendrikusMarthaMartha schreef:dat is handig, herkennen we je tenminste als we je tegenkomen

welnee, niet iedereen die in een mooie trui van de Hennes loopt is dr. Kislev, en niet iedereen die naast z'n schoenen loopt is HendrikusMarthaMartha schreef:dat is handig, herkennen we je tenminste als we je tegenkomen
oké, tja... zit wat in, alle hondjes heten tenslotte ook geen fikkieHendrikus schreef:welnee, niet iedereen die in een mooie trui van de Hennes loopt is dr. Kislev, en niet iedereen die naast z'n schoenen loopt is HendrikusMarthaMartha schreef:dat is handig, herkennen we je tenminste als we je tegenkomen
hier linksboven zie je gewoon een knopje "nieuw onderwerp"judith schreef:wisten jullie dat ik niet weer hoe je...een nieuw onderwerp kan doen..op rf...een nieuw topic??
Hoe doe je dat??
Wie helpt mij!!?
Ik zie niks...ben ikke nou dom...offe.....Hendrikus schreef:hier linksboven zie je gewoon een knopje "nieuw onderwerp"judith schreef:wisten jullie dat ik niet weer hoe je...een nieuw onderwerp kan doen..op rf...een nieuw topic??
Hoe doe je dat??
Wie helpt mij!!?
konden ze het toilet niet op tijd bereiken?????????????????Gijs83 schreef: ...dat het bruidspaar ook nog nat is geworden?
Ik kan me hier veel bij voorstellen, maar wat bedoel jij?Gijs83 schreef:...
...dat onze serveersters qua uiterlijk en karakter veel weg van onze medeforummer Henriët?
...dat het dus erg gezellig was?
Nee, ze moesten allebei onder soort galg gaan zitten en daarbovenop stonden aan beide kanten een 2 emmers(met een beetje water erin). Ze moesten vragen beantwoorden hoeveel ze van elkaar wisten en als ze vragen mis hadden werd een touwtje doorgeknipt en als het als het laatste touwtje was doorgeknipt kiepten de emmers en werden ze nat. (ze gingen natuurlijk wel zolang door met vragen stellen, tot de emmers daadwerkelijk kiepten)!Rens schreef:konden ze het toilet niet op tijd bereiken?????????????????Gijs83 schreef: ...dat het bruidspaar ook nog nat is geworden?
griebel.... wat bedoelen jullie?? hier word ik nou onzeker van hè, en dan nota bene via het forumjvdg schreef:Ik kan me hier veel bij voorstellen, maar wat bedoel jij?Gijs83 schreef:...
...dat onze serveersters qua uiterlijk en karakter veel weg van onze medeforummer Henriët?
...dat het dus erg gezellig was?