helma schreef:Afgewezen schreef:... bij leuke mensen.
Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
- JolandaOudshoorn
Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jah, lijkt me ook heerlijk!JolandaOudshoorn schreef:Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
nu zou ik rustig bij het strand willen zitten om lekker nate denken
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
goed ideemonique schreef:nu zou ik rustig bij het strand willen zitten om lekker nate denken
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
welkom, doen we het samen, kids mee, gezellig...JolandaOudshoorn schreef:Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
soms denk je wel eens, was ik de 'strijd' maar te boven en in die zin zou ik een plaatje in Zijn huis graag willen hebben, maar wanneer we het betrekken op t aardse, tja, gewoon heerlijk even met man en kinderen gezellig ergens naar toe..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gelukkig als je dan soms op aarde iets van de hemelse vrede mag ervaren... dat is het beste plekje hier op aarde!henriët schreef:soms denk je wel eens, was ik de 'strijd' maar te boven en in die zin zou ik een plaatje in Zijn huis graag willen hebben...
amen!Channa schreef:Gelukkig als je dan soms op aarde iets van de hemelse vrede mag ervaren... dat is het beste plekje hier op aarde!henriët schreef:soms denk je wel eens, was ik de 'strijd' maar te boven en in die zin zou ik een plaatje in Zijn huis graag willen hebben...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
`henriët schreef:welkom, doen we het samen, kids mee, gezellig...JolandaOudshoorn schreef:Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
Dan mag jij mij duwen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Achter het stuur van een Citroen DS. 
Bij mijn lief............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Die ene op je hyvesRens schreef:Bij mijn lief............
JOH... Gijs... heb jij ook hyves?Gijs83 schreef:Die ene op je hyvesRens schreef:Bij mijn lief............![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
who may it be?? there's no photo of my love on my hyves.....Gijs83 schreef:Die ene op je hyvesRens schreef:Bij mijn lief............![]()
Moderatorbericht: