en vandaag? Het is nog geen half 5 geweest... dus ik mag nog 4 uurtjes wachten...
Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
gisteren de premienota
en vandaag? Het is nog geen half 5 geweest... dus ik mag nog 4 uurtjes wachten...
een waardecheque van 'college stlyle' 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hier alleen reclame! (ze was dit keer op tijd)
Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
sprak hij uit ervaring?Mister schreef:Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
een rekening....
(zonder kortingsbon)
(zonder kortingsbon)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
nee nee, niet zo negatief svpMister schreef:Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
een cheque van 15 euro, en geen eens een minimale besteding...!!!!!
maakt niet uit hoe iedereen erover denkt, ik ben er blij mee
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Hier geen rekening maar alleen maar positieve bankafschriften, een folder van Clemetijn en een brief van mijn werk. Verder is het RD ook net gebracht.MarthaMartha schreef:een rekening....
(zonder kortingsbon)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wat zijn positieve bankafschriften......?Wilma van den Berg schreef:Hier geen rekening maar alleen maar positieve bankafschriften, een folder van Clemetijn en een brief van mijn werk. Verder is het RD ook net gebracht.MarthaMartha schreef:een rekening....
(zonder kortingsbon)
Die had ik ook in mijn postwijk tussen de post zitten. Ik denk moet je nodig bij zo'n vrouw.henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
Okeeej.henriët schreef:nee nee, niet zo negatief svpMister schreef:Bij 10% korting op een rok van 150 euro is 'ie nog ong. 100 euro te duur...henriët schreef:een waardecheque van 'college stlyle'
een cheque van 15 euro, en geen eens een minimale besteding...!!!!!
maakt niet uit hoe iedereen erover denkt, ik ben er blij mee
Ik vroeg me af wie er in die 'aanbiedingen' van CS zouden trappen. Maar nou weet ik dus iemand.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Onze supersnelle postbode Jeanet is er al geweest(al bijna 20 minuten gelden):
ze bracht:
-De Saambinder
-NHA huis-aan-huis folder
ze bracht:
-De Saambinder
-NHA huis-aan-huis folder
De nieuwste CD van het Dirkslands mannenkoor
Een mooi boek dat nieuw niet meer verkrijgbaar is. Gelukkig bestaan er nog antiquariaten. En een van de zegeningen van internet is toch wel dat je veel van die antiquariaten kunt "doorsnuffelen" zonder er de deur voor uit te hoeven