JolandaOudshoorn schreef:Poeh albion, ik wilde net precies hetzelfde zeggen!albion schreef:
....
Pardon, ik weet uit eigen ervaring dat mannen eindeloos door kunnen gaan. Ze weten niet hoe ze stoppen moeten (dat is echt een mannenkwaal!).

JolandaOudshoorn schreef:Poeh albion, ik wilde net precies hetzelfde zeggen!albion schreef:
....
Pardon, ik weet uit eigen ervaring dat mannen eindeloos door kunnen gaan. Ze weten niet hoe ze stoppen moeten (dat is echt een mannenkwaal!).
je komt ook niet voor niks van venus heMarnix schreef:Als ik kijk naar de lengte van telefoongesprekken ken ik meer vrouwen die lang bellen dan mannen. Dan hebben ze moeder, zus, familie of vriendin aan de lijn en dan kunnen ze tijden kleppen over kinderen, kleren en enzovoortsTelefoongesprekken van meer dan 5 minuten zijn bij mij in een jaar tijd op 1 hand te tellen.
Moet je de mannen soms horen als ze praten over hun werk. Schroeftol x werkt zo, en is op punt a beter dan schroeftol y die toch ook weer beter is dan....henriët schreef:je komt ook niet voor niks van venus heMarnix schreef:Als ik kijk naar de lengte van telefoongesprekken ken ik meer vrouwen die lang bellen dan mannen. Dan hebben ze moeder, zus, familie of vriendin aan de lijn en dan kunnen ze tijden kleppen over kinderen, kleren en enzovoortsTelefoongesprekken van meer dan 5 minuten zijn bij mij in een jaar tijd op 1 hand te tellen.
ja wij als venusbewoners gunnen de marsmannen ook wel eens lol hoor ( als ze niet in hun hol zitten)Tiberius schreef:Hebben jullie soms honger, meiden? Jullie happen zo.
(In gedachten zie ik Marnix onder tafel liggen van plezier.)
kijk, dat doen we tegelijk, dàt zijn dus weer vrouwenkunsten hè, meerdere dingen tegelijk doen!Marnix schreef:Als ze honger hebben is het hun eigen schuld, dan hadden ze maar koekjes moeten bakken in plaats van zoveel kleppen aan de telefoon. Eten verzorgen is ook vrouwenwerk
Wij maken liever kletskoppen!Marnix schreef:Hmhm... is ook zo. Vooral jou "babbelaars" moeten een geweldig succes zijn.
Dan heb je de "babbelaars" van mijn man nog niet geproefd. Echte Zeeuwse....!!! En ze vechten erom. Op de verkoping van het een of andere goede doel moet je er altijd vroeg bij zijnMarnix schreef:Hmhm... is ook zo. Vooral jou "babbelaars" moeten een geweldig succes zijn.
Geloof jij in marsmannetjes en venusbewonershenriët schreef:ja wij als venusbewoners gunnen de marsmannen ook wel eens lol hoor ( als ze niet in hun hol zitten)Tiberius schreef:Hebben jullie soms honger, meiden? Jullie happen zo.
lees wat boeken over verschillen tussen mannen en vrouwen en je snapt de termen....Gijs83 schreef:Geloof jij in marsmannetjes en venusbewonershenriët schreef:ja wij als venusbewoners gunnen de marsmannen ook wel eens lol hoor ( als ze niet in hun hol zitten)Tiberius schreef:Hebben jullie soms honger, meiden? Jullie happen zo.
ja jij niet, dan moet je nog veel leren gijsGijs83 schreef:Geloof jij in marsmannetjes en venusbewonershenriët schreef:ja wij als venusbewoners gunnen de marsmannen ook wel eens lol hoor ( als ze niet in hun hol zitten)Tiberius schreef:Hebben jullie soms honger, meiden? Jullie happen zo.
henriët schreef:ja jij niet, dan moet je nog veel leren gijsGijs83 schreef:Geloof jij in marsmannetjes en venusbewonershenriët schreef: ja wij als venusbewoners gunnen de marsmannen ook wel eens lol hoor ( als ze niet in hun hol zitten)