Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
heel hard aan de slag, genieten van het weer, en vanmiddag een vergadering...
o ja, en een zieke man verzorgen
o ja, en een zieke man verzorgen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zo de was isopgevouwen. Nu nog de strijk (dat komt van de week wel weer, heb toch geen was om te draaien dus dat scheelt weer). Boodschappen doen en naar de IKEA!!
- JolandaOudshoorn
Geen was??? lang gelden dat ik dat kon zeggen.... Maar de strijk wordt morgen weer voor me gedaan!Lassie schreef:zo de was isopgevouwen. Nu nog de strijk (dat komt van de week wel weer, heb toch geen was om te draaien dus dat scheelt weer). Boodschappen doen en naar de IKEA!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik draai 3 wassen 1 keer in de veertien dagen (op za.). Maar wij zijn maar met z'n tween he.JolandaOudshoorn schreef:Geen was??? lang gelden dat ik dat kon zeggen.... Maar de strijk wordt morgen weer voor me gedaan!Lassie schreef:zo de was isopgevouwen. Nu nog de strijk (dat komt van de week wel weer, heb toch geen was om te draaien dus dat scheelt weer). Boodschappen doen en naar de IKEA!!
Ik ben hier thuis een beetje aan t bobdebouweren, nu even lekker naar buiten! Kijken of de kapper nog n plekje voor me heeft!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
O wat is het lekker weer buiten! Net de kleine in de draagdoek gedaan en zoonlief opgehaald. Vele bewonderende blikken, maar ja, wie kan nu zo'n knappe meid negeren??? (en dan bedoel ik met het laatste niet mezelf!)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wahahahahahh... 

Bob de Bouwer is toch iets voor kleine kinderenDaphne schreef:Ik ben hier thuis een beetje aan t bobdebouweren, nu even lekker naar buiten! Kijken of de kapper nog n plekje voor me heeft!

Dat heb je misGijs83 schreef:Bob de Bouwer is toch iets voor kleine kinderenDaphne schreef:Ik ben hier thuis een beetje aan t bobdebouweren, nu even lekker naar buiten! Kijken of de kapper nog n plekje voor me heeft!Of heb ik dat mis

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Tentamen van anw leren

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- MarthaMartha
anwmentos schreef:Tentamen van anw leren![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
algemene natuurwetenschappenMarthaMartha schreef:anwmentos schreef:Tentamen van anw leren![]()

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- MarthaMartha
ohwmentos schreef:algemene natuurwetenschappenMarthaMartha schreef:anwmentos schreef:Tentamen van anw leren![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:ohwmentos schreef: algemene natuurwetenschappen

vandaag heb ik Katja naar het GPZ gebracht....