... ik eigenlijk moet doen alsof hij lucht is en ik helemáál niet nieuwsgierig ben?
... dat voor mij errug moeilijk is

Vertel 'es MM?MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
... ik eigenlijk moet doen alsof hij lucht is en ik helemáál niet nieuwsgierig ben?
... dat voor mij errug moeilijk is?
ik ben gewoon véééél te nieuwsgierig, dat is het hele probleem....Wilma van den Berg schreef:Vertel 'es MM?MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
MarthaMartha schreef:ik ben gewoon véééél te nieuwsgierig, dat is het hele probleem....Wilma van den Berg schreef:Vertel 'es MM?MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
WHAHA......MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
En het gaat nogwel om een manspersoon (gezien het woord: HIJ)henriët schreef:WHAHA......MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
Joh, wat goed, en wat leuk!!!Lassie schreef:....ik weer een poging ga doen om een opleiding te gaan doen?
....ik er wel zin in heb.
hé dames, geen romance bedenken hoor...Wilma van den Berg schreef:En het gaat nogwel om een manspersoon (gezien het woord: HIJ)henriët schreef:WHAHA......MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
Heb je trek, MM? Je hapt zo...MarthaMartha schreef:Hé dames, geen romance bedenken hoor...![]()
hij is getrouwd en heeft kinderen (of in elk geval 1), dus dit is beslist niet aan de orde....
Van harte gefeliciteerd met deze stap! Heel veel succes gewenst! Ga je per aug./sept. beginnen? En welke opleiding?Lassie schreef:....ik weer een poging ga doen om een opleiding te gaan doen?
....ik er wel zin in heb.
Leuk Lassie!Lassie schreef:als ik een baan kan krijgen dan ga ik per sept. beginnen ja! Ik ga eerst over twee weken naar de opendag. En ik ga de spw3 kinderopvang volgen.
Tip: stuur een PB.MarthaMartha schreef:ik ben gewoon véééél te nieuwsgierig, dat is het hele probleem....Wilma van den Berg schreef:Vertel 'es MM?MarthaMartha schreef:... er iemand op dit forum is die me gek maakt van nieuwsgierigheid?
Suc6 Lassie! Dat is een leuke opleiding, denk ik!Lassie schreef:als ik een baan kan krijgen dan ga ik per sept. beginnen ja! Ik ga eerst over twee weken naar de opendag. En ik ga de spw3 kinderopvang volgen.