nou, als je daar naar toe gaat moet je maar eens goed op de bordjes letten, MMMarthaMartha schreef:ik ook al niet........

nou, als je daar naar toe gaat moet je maar eens goed op de bordjes letten, MMMarthaMartha schreef:ik ook al niet........
hi, kaartje is duidelijk....Hendrikus schreef:nou, als je daar naar toe gaat moet je maar eens goed op de bordjes letten, MMMarthaMartha schreef:ik ook al niet........
ken je die conférence waarin wordt verteld hoe namen als Jool Hul worden bedacht?MarthaMartha schreef:wát een namen, wie verzint zoiets???
nee, vertel eens....Hendrikus schreef:ken je die conférence waarin wordt verteld hoe namen als Jool Hul worden bedacht?MarthaMartha schreef:wát een namen, wie verzint zoiets???
MarthaMartha schreef:nee, vertel eens....Hendrikus schreef:ken je die conférence waarin wordt verteld hoe namen als Jool Hul worden bedacht?MarthaMartha schreef:wát een namen, wie verzint zoiets???
okew. dan ben ik benieuwd naar de blinkende open haard.....MarthaMartha schreef:pfffff.... mijn kamer is grondig schoon...
zelfs de open haard blinkt (van binnen en van buiten)...
en ik ook, van het zweet dan... mensen wat ben ik moe.
en nu op bezoek bij een zieke, wat zie ik er deze keer tegenop!
(ik mag er niet 'preken', maar je kan iemand toch niet zó maar "laten gaan"?)
wijsheid gewenst, MM!MarthaMartha schreef:en nu op bezoek bij een zieke, wat zie ik er deze keer tegenop!
dank, het was moeilijk.Hendrikus schreef:wijsheid gewenst, MM!MarthaMartha schreef:en nu op bezoek bij een zieke, wat zie ik er deze keer tegenop!
Kun je me niet even komen helpen?Lassie schreef:okew. dan ben ik benieuwd naar de blinkende open haard.....MarthaMartha schreef:pfffff.... mijn kamer is grondig schoon...
zelfs de open haard blinkt (van binnen en van buiten)...
en ik ook, van het zweet dan... mensen wat ben ik moe.
en nu op bezoek bij een zieke, wat zie ik er deze keer tegenop!
Sluikreclame. Mods!!!zusterelly schreef: Vanavond pannenkoeken bakken voor school ivm Tefaltje Dekje.