bij mijn pa niet; mijn echtgenoot is gister een uur bezig geweest om het voor elkaar te krijgen, maar op een of andere manier....de statenbijbel digitaal (cadeautje van de gbs) Het werkt fantastisch
Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
Bedankt, maar ik heb er een hard hoofd in.JolandaOudshoorn schreef:Suc6 ermee! Maar dat zal jou wel lukken!Erasmiaan schreef:Ja, ik ben over de bijverdiengrens gegaan. En ik had wel mijn OV-jaarkaart ingeleverd maar niet mijn studiefinanciering stopgezet. Gaan ze nu ineens terugvorderen over het hele jaar, inclusief terugbetalen van mijn OV-jaarkaart (over het hele jaar).MarthaMartha schreef: oh oh... ernstig?![]()
![]()
![]()
Bezwaarschriftje ingediend

- JolandaOudshoorn
Gisteren viel de Visie bij ons door de bus. Ik vond de cover deze keer erg sprekend. Een grote groep mensen bij "het" graf van Jezus en daarbij de tekst: Hij is niet hier!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
oh gruwel...Erasmiaan schreef:Ja, ik ben over de bijverdiengrens gegaan. En ik had wel mijn OV-jaarkaart ingeleverd maar niet mijn studiefinanciering stopgezet. Gaan ze nu ineens terugvorderen over het hele jaar, inclusief terugbetalen van mijn OV-jaarkaart (over het hele jaar).MarthaMartha schreef:oh oh... ernstig?Erasmiaan schreef:Een brief van de IB-groep. En daar werd ik op z'n zachtst gezegd héél verdrietig van.![]()
![]()
![]()
Bezwaarschriftje ingediend
nou, voor dat soort dingen hoef ik niet bang niet te zijn.
Ik hoop nog altijd dat ze na tien jaar de rest van mijn studieschuld kwijtschelden....
hoe oud bij jij dan eigenlijk? je studeert nog? waar?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Niets. Alleen..de bezorger van het RD heeft net wel een krantje gebracht. Niet al te veel leesvoer voor vanavond dus, al vind ik dat niet zo heel erg; er is nog genoeg te doen.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
folder van karwei
Ik maak me meer zorgen over de inhoud...JolandaOudshoorn schreef:Gisteren viel de Visie bij ons door de bus. Ik vond de cover deze keer erg sprekend. Een grote groep mensen bij "het" graf van Jezus en daarbij de tekst: Hij is niet hier!
Alleen al als ik de ingezonden brieven lees en het Goth verhaal.
Dat bedoel ik nu met het topic, "Heeft een levend geloof gevolgen voor jou?"
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
-De Saambinder
-folder van Karwei(morgen komt nog Seats en Sofas en zaterdag AH Bonus weer, dinsdag draaien we 'maandagdienst')
-Kampioen(vandaag was de 'even' kant aan de beurt)
Ik ben benieuwd of dat in heel Nederland zo was of hebben ook mensen met een 'oneven' huisnummer vandaag de Kampioen gehad?
-folder van Karwei(morgen komt nog Seats en Sofas en zaterdag AH Bonus weer, dinsdag draaien we 'maandagdienst')
Ik ben benieuwd of dat in heel Nederland zo was of hebben ook mensen met een 'oneven' huisnummer vandaag de Kampioen gehad?
- JolandaOudshoorn
eh...vandaag geen Kampioen gekregen en ik woon op nr 31Gijs83 schreef:-De Saambinder
- MarthaMartha
ook ik heb geen kampioen gekregen, en ook ik woon op nr 31JolandaOudshoorn schreef:eh...vandaag geen Kampioen gekregen en ik woon op nr 31Gijs83 schreef:-De Saambinder
Geen kampioen gezien. Wij wonen op 83!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat klopt dus bij alle drie als een bus! Misschien dat die vandaag komt of anders morgen.vlinder schreef:Geen kampioen gezien. Wij wonen op 83!
- JolandaOudshoorn
Kijk, zo kom je nog een iets te weten!!Gijs83 schreef:Dat klopt dus bij alle drie als een bus! Misschien dat die vandaag komt of anders morgen.vlinder schreef:Geen kampioen gezien. Wij wonen op 83!
ik ook niet en ik woon op 89!Gijs83 schreef:Dat klopt dus bij alle drie als een bus! Misschien dat die vandaag komt of anders morgen.vlinder schreef:Geen kampioen gezien. Wij wonen op 83!

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Ariene schreef:ik ook niet en ik woon op 89!Gijs83 schreef:Dat klopt dus bij alle drie als een bus! Misschien dat die vandaag komt of anders morgen.vlinder schreef:Geen kampioen gezien. Wij wonen op 83!
Ik had dat plaatje van mn zusje gekregen, daar fietste-ie idd. ook, maar dat krijg in mijn avatar niet van elkaar. Hoe doe je dat?