Ik ga vanochtend werken en vanmiddag slapen en vanavond naar de kerk in Utreht.
Het spijt me. Geen ruimte meer voor en we hebben ook geen open haard.mentos schreef:Ja, uiteraardJosephus schreef:Weten je ouders dat ook?mentos schreef:Heleboel spullen(ook van m'n ouders) op marktplaats zetten...![]()
![]()
Heb je toevallig nog belangstelling voor een antieke kast? (€500,00)
Wordt anders een duur vuurtje...Josephus schreef:
Het spijt me. Geen ruimte meer voor en we hebben ook geen open haard.
Van harte gefeliciteerd en succes met de voorbereidingen (en het feest op zichzelf)Annemieke schreef:Verjaardagsfeestje voorbereiden voor mijn dochter die jarig is geweest. Ze komt uit school met 8 vriendinnen naar huis......
Vanochtend naar de kerk geweest. In Zuid Afrika is Goede Vrydag dus een officiele vakantiedag en kunnen we dus 's ochtends naar de kerk.Gijs83 schreef:vanmorgen dus al naar de kapper geweest. Nu verder met het thuiswerk. Om 10.00 uur komen mijn administratieve collega uit Barneveld(ter kennismaking) en mijn jobcoach langs. Vanmiddag 'posten' en vanavond kerk.
Hier is het geen officiële vakantiedag, maar wij kunnen 's ochtends evengoed naar de kerk. En hebben dat met vreugde gedaan.astroguy schreef:Vanochtend naar de kerk geweest. In Zuid Afrika is Goede Vrydag dus een officiele vakantiedag en kunnen we dus 's ochtends naar de kerk.