Ja hij blijft leuk die Mr Bean. Een paar weken geleden had ik een reanimatiecursus en toen lieten ze ook een filmpje zien van mr Bean die aan het "reanimeren" was. Wel lachen.henriët schreef:begin de dag met een lach, nou dit plaatje ziende ontkwam ik er niet aan in de lach te schieten!BJD schreef:
Goedemorgen! Een fijne dag!
Goede morgen
- zusterelly
Re: Goede morgen
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Goeie middag. Heb niet zo goed geslapen. Werd al om 13.00 uur wakker. 
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
BJD schreef:
Goedemorgen! Een fijne dag!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Allemaal een bijzonder goede morgen toegewenst!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Hendrikje Stoffels
Dag Vlinder, jij ook, net als alle anderen, een hele goede morgen en een hele fijne dag.
- zusterelly
Een goede morgen allemaal. Hier schijnt de zon
maar de lucht is heel erg donker, Zometeen weer een fikse bui vermoed ik 
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
goede morgen allemaal, hopelijk lekker geslapen! we werden wakker met het geluid van stromende regen, maar nu schijnt de zon uitbundig!
Doe vandaag iets leuks! Maak er een mooie dag van, en als dat op de een of andere manier niet lukt: sterkte!
Doe vandaag iets leuks! Maak er een mooie dag van, en als dat op de een of andere manier niet lukt: sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Goedemorgen. Net in de zon mijn zoon naar school gebracht. Alleen, toen ik buiten kwam, hing er een afschuwelijke benzinegeur. Hoorde op school dat die boven het hele dorp hangt. Vreemd....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ook allemaal goedemorgen. Nog wel wat moe, maar toch maar aan de slag!
goed zo, zo als een hollandse jongen zich hoort te gedragen!!Gijs83 schreef:Ook allemaal goedemorgen. Nog wel wat moe, maar toch maar aan de slag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
...en verder een fijne dag...vlinder schreef:Allemaal een bijzonder goede morgen toegewenst!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
En... is de geur al opgetrokken?JolandaOudshoorn schreef:Goedemorgen. Net in de zon mijn zoon naar school gebracht. Alleen, toen ik buiten kwam, hing er een afschuwelijke benzinegeur. Hoorde op school dat die boven het hele dorp hangt. Vreemd....
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Goedemorgen allemaal!
Ik hoor net dat mijn afspraak niet doorgaat... dus dan heb ik ff tijd hier
Ik hoor net dat mijn afspraak niet doorgaat... dus dan heb ik ff tijd hier

goeiemorgen!!