Ik heb die leuke Euro E niet op mijn 'puter staan, maar okJolandaOudshoorn schreef:begin te bieden in euro's, nu moet ik steeds omrekenen![]()
26,00 euro dan.
Meiden, reageren jullie ook nog, of zijn jullie hard aan het kokkerellen?
30 euro dan
Ik heb die leuke Euro E niet op mijn 'puter staan, maar okJolandaOudshoorn schreef:begin te bieden in euro's, nu moet ik steeds omrekenen![]()
26,00 euro dan.
Meiden, reageren jullie ook nog, of zijn jullie hard aan het kokkerellen?
Jij verwend ze.Bert Mulder schreef:Voor mij zijn Melissa en Judith het goede doel!JolandaOudshoorn schreef:Bert, doe niet zo eigenwijs!!! Hoe kan die zuurkoolschotel ooit heelhuids bij jou aankomen dan!!
Meiden, voor een goed doel (en een gedeelte voor juliie, aan jullie de keus hoeveel er naar dat goede doel gaat)
Ik bied 20 euro
En mag dat niet dan?JolandaOudshoorn schreef:Jij verwend ze.Bert Mulder schreef:Voor mij zijn Melissa en Judith het goede doel!JolandaOudshoorn schreef:Bert, doe niet zo eigenwijs!!! Hoe kan die zuurkoolschotel ooit heelhuids bij jou aankomen dan!!
Meiden, voor een goed doel (en een gedeelte voor juliie, aan jullie de keus hoeveel er naar dat goede doel gaat)
Ik bied 20 euro
Ja hallooooooo juliie hadden rijk kunnen worden!!!melissa schreef:nou mensjes
we hebben hem gemaakt enne.................................
HIJ WAS BEST LEKKER
![]()
![]()
hmhmhm jaJolandaOudshoorn schreef:Ja hallooooooo juliie hadden rijk kunnen worden!!!melissa schreef:nou mensjes
we hebben hem gemaakt enne.................................
HIJ WAS BEST LEKKER
![]()
![]()
Zie dit topic!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom hem maar brengen, Judith, en we zullen voor jou ook een leuke verassing klaar hebben staan.judith schreef:Joehoe....Hallow mensjes..
Weetje...we hebben hem gemaakt hor.....
Maarum...Ik vond hem nie zo heel erg lekker...Heb er niet veel van op....We moeste hem zelf opeten!!!![]()
![]()
Snik....De zuurkool vond ik bleh..niet lekker...
Melissa vond em best wel lekkur!
Maargoed..............
Nog een kleinstukje over...Wie mot die hebben????![]()
![]()
mmm, hoe kan die bij jou komen??? Dat lukt nooit.....................................Bert Mulder schreef:Kom hem maar brengen, Judith, en we zullen voor jou ook een leuke verassing klaar hebben staan.judith schreef:Joehoe....Hallow mensjes..
Maarum...Ik vond hem nie zo heel erg lekker...Heb er niet veel van op....We moeste hem zelf opeten!!!![]()
![]()
Maargoed..............
![]()
tuurlijk lukt dat wel...judith schreef:mmm, hoe kan die bij jou komen??? Dat lukt nooit.....................................Bert Mulder schreef:Kom hem maar brengen, Judith, en we zullen voor jou ook een leuke verassing klaar hebben staan.judith schreef:Joehoe....Hallow mensjes..
![]()
Maargoed..............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat bod inclusief transportkosten, Bert?Bert Mulder schreef:Geachte zuster Jolanda, ben je boos dat ik de prijs opjaag?JolandaOudshoorn schreef:Bert, doe niet zo eigenwijs!!! Hoe kan die zuurkoolschotel ooit heelhuids bij jou aankomen dan!!
Ik bied 20 euro
$40 dan
Ik zal je voordragen als de Grote Opletter.refo schreef:Opletten mod.
De topicstarter vroeg om een slotje.