Zeeland... nou niet voor mij! Leuk om een keer gezien te hebben, maar het is er voor mij veel te kaal. Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!

Zeeland... nou niet voor mij! Leuk om een keer gezien te hebben, maar het is er voor mij veel te kaal. Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
kun je zondags naar Ds, van Boven in de Eben Haëzer in de Valk/Wekerom..........Gijs83 schreef: Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.)
Zal zeker gebeuren, als hij nog niet weg is!Rens schreef:kun je zondags naar Ds, van Boven in de Eben Haëzer in de Valk/Wekerom..........Gijs83 schreef: Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.)
ik zal het tegen m'n ouders zeggen....;-) (die gaan een weekje met twee kleinkinderen op die camping staan).BJD schreef:Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
We hebben er al weer zin in. Beetje fietsen, volleyballen, zwemmen, luieren...
Kom je dan ook niet effe langs?Lassie schreef:ik zal het tegen m'n ouders zeggen....;-) (die gaan een weekje met twee kleinkinderen op die camping staan).BJD schreef:Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
dat hangt er vanaf of we zelf niet op vakantie zijn!!BJD schreef:Kom je dan ook niet effe langs?Lassie schreef:ik zal het tegen m'n ouders zeggen....;-) (die gaan een weekje met twee kleinkinderen op die camping staan).BJD schreef:Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
daar is er maar ééntje van, dus nou weten we allemaal precies waar je heen gaatErasmiaan schreef:CP
tjonge Hendrikus, je hebt de [puzzel eerder opgelost dan ik....Hendrikus schreef:daar is er maar ééntje van, dus nou weten we allemaal precies waar je heen gaatErasmiaan schreef:CP
't Blijft leukAriene schreef:Camping geboekt in Denemarken voor de voorjaarsvakantie
In de zomer gaan we naar Karinthië
We boeken niet, zien wel waar een plekje vrij is, we hebben
tenslotte ons huisje bij ons...
Hier ons plekje van verleden jaar
Jammer GijsGijs83 schreef:Zeeland... nou niet voor mij! Leuk om een keer gezien te hebben, maar het is er voor mij veel te kaal. Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
).