Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Vanmorgen alweer naar de fysiotherapeut geweest(gemasseerd en oefeningen gedaan). Nu thuiswerk voor het reintegratiebureau en vanmiddag mn postwijk en vanavond eigenlijk rolstoelbusdienst, maar er zijn nog geen ritten binnengekomen. Dus voorlopig nog vrij.
Ik ben nu net bij n bevalling geweest (*overgenomen door collega omdat ik alleen de nachtdienst had en er een hondje hier thuis met smart op me zat te wachten om even lekker buiten te kunnen plassen, rennen etc.!) k zit nog in uniform dus kleed me zo even om. Dan vaat wassen, even boel beetje opruimen dan om n hoekje kijken in t ziekenhuis bij vriendin!
Dan lekker even eten thuis beetje rommelen en even de stad in. Vanavond waarschijnlijk even naar andere vriendin of ze komt hier... moet nog zien! Dan zit mijn dag er op denk ik...
ondertussen wil k ook nog even lekker proberen te slapen... k ben echt best moe 
Dan lekker even eten thuis beetje rommelen en even de stad in. Vanavond waarschijnlijk even naar andere vriendin of ze komt hier... moet nog zien! Dan zit mijn dag er op denk ik...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Vanmorgen luieren, naar de bieb en ff wat mensen bellen. Vanmiddag en vanavond werken.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vanochtend gewerkt van half 9-half 12. Zo ff de ramen buiten lappen, boodschappen doen, naar wombarg rijden en weer terug, eten koken!
Hoe bevalt het werken?Lassie schreef:vanochtend gewerkt van half 9-half 12. Zo ff de ramen buiten lappen, boodschappen doen, naar wombarg rijden en weer terug, eten koken!
Heb begin van de middag boodschappen gedaan in Anjum, maar ben (natúúrlijk) iets vergeten, iets waar ik niet buiten kan...........dus moet ik zo nog even terug.
Maakt niet veel uit, want het is een lekker ritje........heen en terug zo'n 10 km bij elkaar.
Maakt niet veel uit, want het is een lekker ritje........heen en terug zo'n 10 km bij elkaar.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Toch nog een ritje heen(om 19.30) en terug(om 22.00) met de rolstoelbus! Verder probeer ik nog even wat thuiswerk te doen. 

Vroeg naar bed!

Vanmorgen eerst thuiswerk voor het reintegratiebureau. Aan eind van de morgen nog wat voorjaarskleding inslaan bij een plaatselijk herenmodezaak. Vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond een dropping(waarschijnlijk smokkeltocht) van de JV.
Wat ik vandaag ga doen...mwa...naar school bijna.....
Als ik op school aankom dan heb ik biologie...Eeen so..bleh
Daarna..heb ik verzorging....das wel leuk!
groeties
Juud

Als ik op school aankom dan heb ik biologie...Eeen so..bleh

groeties

Juud

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
huishouden!!!!!

ja, het huis weer ontdoen van de vachtresten van Puck, en de inmiddels weer overal opliggende stof van een week wegwerken.....de wasmachine is niet vol genoeg om 'm aan te zetten.
Moderatorbericht:
Huishouden
en vriendin die thuis komt uit t ziekenhuis met baby vertroetelen 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- monique
juudje bio is juist leuk johjudith schreef:Wat ik vandaag ga doen...mwa...naar school bijna.....![]()
Als ik op school aankom dan heb ik biologie...Eeen so..bleh![]()
groeties![]()
Juud

kun je teminste weer wat beleven

ik wou dat ik weer naar sgool kon

hoppelijk maandag wel als et geen bof is

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- MarthaMartha

ik heb vrijgenomen om dat ik voor de bijbelstudiekring van zondagavond nog een bijbelstudie in elkaar moet zetten.... zelfs Dikkie Dik heeft belangstelling..... maar het werkt niet handig!
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 14 mar 2008, 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!