nee, de weg kwijt..........MarthaMartha schreef:ijscoman? is ie in de war?JolandaOudshoorn schreef:de ijcoman
Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hebben jullie een maatschappelijke stage of een snuffelstage?
Leuk hoor. Anker in Kesteren toch?
Ken ik nog wat klasgenoten en collega's die daar werken....
Leuk hoor. Anker in Kesteren toch?
Ken ik nog wat klasgenoten en collega's die daar werken....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
k geloof het van welMarthaMartha schreef:ijscoman? is ie in de war?JolandaOudshoorn schreef:de ijcoman

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
En dan dit:Johannes XXIII schreef:Ik zie een strálende zon!
Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op dinsdag 11 maart 2008 om 16.10 uur.
Buien en morgen ZEER ONSTUIMIG MET WESTERSTORM
Een frontaal systeem trekt vanmiddag en vanavond met buiige regen van Zeeland naar Groningen. De zuidwestelijke wind is matig tot vrij krachtig, 4 tot 5. Langs de kust en op het IJsselmeer is de wind, krachtig tot hard, 6 tot 7. In de loop van de avond toenemend tot stormachtig, windkracht 8.
Woensdag wordt het een zeer onstuimige dag. In de ochtend en in de middag staat er aan de kust enige tijd een WESTERSTORM, windkracht 9. Verder komen er (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN voor tot maximaal 110 km/uur. In de loop van de middag wordt het dan langzaam wat rustiger. Verder zijn er vooral in de noordelijke helft van het land buien. Het wordt ongeveer 9 graden.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
tjonge.... en dat op mijn vrije dag....Wilma van den Berg schreef:En dan dit:Johannes XXIII schreef:Ik zie een strálende zon!
Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op dinsdag 11 maart 2008 om 16.10 uur.
Buien en morgen ZEER ONSTUIMIG MET WESTERSTORM
Een frontaal systeem trekt vanmiddag en vanavond met buiige regen van Zeeland naar Groningen. De zuidwestelijke wind is matig tot vrij krachtig, 4 tot 5. Langs de kust en op het IJsselmeer is de wind, krachtig tot hard, 6 tot 7. In de loop van de avond toenemend tot stormachtig, windkracht 8.
Woensdag wordt het een zeer onstuimige dag. In de ochtend en in de middag staat er aan de kust enige tijd een WESTERSTORM, windkracht 9. Verder komen er (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN voor tot maximaal 110 km/uur. In de loop van de middag wordt het dan langzaam wat rustiger. Verder zijn er vooral in de noordelijke helft van het land buien. Het wordt ongeveer 9 graden.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
het beroerdst wordt het aan de Waddenkust hoorde ik net.....nou, dat wordt dus niet met de scoot op pad....voor je het weet lig je op je kantje........Wilma van den Berg schreef:
In de ochtend en in de middag staat er aan de kust enige tijd een WESTERSTORM, windkracht 9. Verder komen er (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN voor tot maximaal 110 km/uur. In de loop van de middag wordt het dan langzaam wat rustiger. Verder zijn er vooral in de noordelijke helft van het land buien. Het wordt ongeveer 9 graden.
snik snik snik..............en ik moet morgen boodschappen doen in Dokkum.............................HELPIE!!
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
Goeie regenjas aan en een grote jongen zijn! Echte hollandse jongens kunnen wel tegen een spatje en wat wind! (hier schijnt de zon nu)Rens schreef:het beroerdst wordt het aan de Waddenkust hoorde ik net.....nou, dat wordt dus niet met de scoot op pad....voor je het weet lig je op je kantje........Wilma van den Berg schreef:
In de ochtend en in de middag staat er aan de kust enige tijd een WESTERSTORM, windkracht 9. Verder komen er (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN voor tot maximaal 110 km/uur. In de loop van de middag wordt het dan langzaam wat rustiger. Verder zijn er vooral in de noordelijke helft van het land buien. Het wordt ongeveer 9 graden.
snik snik snik..............en ik moet morgen boodschappen doen in Dokkum.............................HELPIE!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
behoorlijk onstuimig weer!
Rens ik zou als ik jouw was niet met je scootmobiel weg gaan (zeker niet tussen 9-3). De anwb waarschuwt fietsers en automobilisten die met een aanhanger rijden niet tussen 9-3 de weg op moeten gaan!
Rens ik zou als ik jouw was niet met je scootmobiel weg gaan (zeker niet tussen 9-3). De anwb waarschuwt fietsers en automobilisten die met een aanhanger rijden niet tussen 9-3 de weg op moeten gaan!
Vanuit mijn werkplek zie ik nu het hele Europoort gebied glashelder liggen. Het booreiland zag er vanmorgen uit of je het aan kon raken.
ik ben er nét nog even uitgeweest om Puck uit te laten, maar inmiddels begint de wind flink aan te trekken.Lassie schreef:behoorlijk onstuimig weer!
en ik voel dat ik idd niet met de scoot op pad kan tot vér in de middag, voor je het weet lig je op je kant.

Moderatorbericht:
- monique
als ik uit het raam kijk zie ik een hele donkere lucht
en bomen die hard heen en weer gaan door de harde wind

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Ik zie eveneens een zeer sombere en grijze lucht. Ik heb weer zin in de zomer!! Deze week heb ik wel 3 keer naar school gefiets met een regenpak aan, nu ben ik het echt zat, gelukkig is het vandaag biddag, en hoef ik dus niet naar school, maar mag ik naar de kerk. (Dat is maar 5 minuten lopen, en is dus nog wel vol te houden met een paraplu boven je hoofd... alhoewel... bij deze wind...monique schreef:als ik uit het raam kijk zie ik een hele donkere lucht

Zon en wolken wisselen elkaar in hoog tempo af.........'t is droog, en van die storm is hier weinig te merken............hooguit windkracht 7.............
Moderatorbericht:
- Wilma van den Berg
Het gaat hier anders behoorlijk te keerRens schreef:Zon en wolken wisselen elkaar in hoog tempo af.........'t is droog, en van die storm is hier weinig te merken............hooguit windkracht 7.............

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
haha ja die wind heh ik denk dat die paraplu niet zoveel helptAndrea schreef:Ik zie eveneens een zeer sombere en grijze lucht. Ik heb weer zin in de zomer!! Deze week heb ik wel 3 keer naar school gefiets met een regenpak aan, nu ben ik het echt zat, gelukkig is het vandaag biddag, en hoef ik dus niet naar school, maar mag ik naar de kerk. (Dat is maar 5 minuten lopen, en is dus nog wel vol te houden met een paraplu boven je hoofd... alhoewel... bij deze wind...monique schreef:als ik uit het raam kijk zie ik een hele donkere lucht
en bomen die hard heen en weer gaan door de harde wind![]()
)
ik zie et al helemaal voor me

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag