Mijn laatste aanwinst is een fles Aberlour 12 yrs double cask

Voor zaterdag. Dan hebben we met 3 mannen van de wijkkring een Whisky-avond... dat was snel geregeld toen ik ontdekte dat er nog twee whiskyliefhebbers in de groep zitten

Heerlijk Daphne! Het kan je zo versterken! Ik heb ook een goede zondag gehad! 's Morgens heb ik wel met gemengde gevoelens meegeluisterd (het was een doopdienst) maar ondanks dat was het heel mooi!Daphne schreef:Een SUPER mooie dienst gisteravond! God zij geprezen daarvoor! (*en tijdens de dienst natuurlijk!)
MarthaMartha schreef:3 dozen boeken............
(help waar láát ik ze.....)
ow...joh...Lassie schreef:een zere rug en erg beroerd zijn!!!!
Breng maar hierheenMarthaMartha schreef:3 dozen boeken............
De tegenstanders van Luther hadden daar hele handige manieren voor.....helma schreef:MarthaMartha schreef:3 dozen boeken............
jouw probleem!!!!
Fijn Daphne!Daphne schreef:Een goed gesprek met een goede vriendin!
Lassie, sterkt gewenst! Hopelijk gaat het snel weer beter...Lassie schreef:een zere rug en erg beroerd zijn!!!!
ik hoop het ook (maar het is blijvend).Wilma van den Berg schreef:Lassie, sterkt gewenst! Hopelijk gaat het snel weer beter...Lassie schreef:een zere rug en erg beroerd zijn!!!!
hoe kouder het krijt, hoe beter de tekening????Wilma van den Berg schreef:Twee geweldige tekeningen (waarvan een nog in wording), gemaakt met syberisch krijt. Helemaal te gek gewoon!
mooi en in stijl kan je wel zeggen hoor met zo'n tasKislev schreef:Mn nieuwe aanwinst (in stijl naar kantoor).
Rens schreef:hoe kouder het krijt, hoe beter de tekening????Wilma van den Berg schreef:Twee geweldige tekeningen (waarvan een nog in wording), gemaakt met syberisch krijt. Helemaal te gek gewoon!![]()