- krantje VBOK
- brief vd postbank
- boek waar ik al heel lang op wachtte!

Ik zie er vaker tussen staan: "krantje VBOK". Was dat geadresseerde op ongeadresseerde post. Ik had bijna mijn post nl. niets zitten. Misschien komt die morgen.mentos schreef:De postbodebracht mij vandaag:
- krantje VBOK
- brief vd postbank
Is wel geadresseerd, altijd aan m'n moeder gericht maar ik ben de enige die het leestGijs83 schreef:Ik zie er vaker tussen staan: "krantje VBOK". Was dat geadresseerde op ongeadresseerde post. Ik had bijna mijn post nl. niets zitten. Misschien komt die morgen.mentos schreef:De postbodebracht mij vandaag:
- krantje VBOK
- brief vd postbank
Bij mij kwam het krantje OM maandag al. (een vriendin van mij is uitgezonden mede door die stichting) en de folders kwamen gisterenavond om 20.00 door de bus zettenMarthaMartha schreef:krantje vbok
krantje Operatie Mobilisatie
stápels folders
dat ene oogje is zo grappig.....JolandaOudshoorn schreef:Bij mij kwam het krantje OM maandag al. (een vriendin van mij is uitgezonden mede door die stichting) en de folders kwamen gisterenavond om 20.00 door de bus zettenMarthaMartha schreef:krantje vbok
krantje Operatie Mobilisatie
stápels folders
neeGijs83 schreef:Is de postbode vandaag al langs geweestBij mij volgens mij wel. Ik heb alleen nog niet gekeken wat er gekomen is.
zo vroeg??????Gijs83 schreef:Is de postbode vandaag al langs geweestBij mij volgens mij wel. Ik heb alleen nog niet gekeken wat er gekomen is.
Dan woon je vast in 1 van de laatste straten van de postbode. Want daar ben ik ook elke dag zo rond die tijd. Vroeg is het niet hoor. De meeste postbodes gaan denk ik tussen 11.00 en 13.00 de straat op.Lassie schreef:zo vroeg??????Gijs83 schreef:Is de postbode vandaag al langs geweestBij mij volgens mij wel. Ik heb alleen nog niet gekeken wat er gekomen is.
bij ons komtie pas om 4/5 uur!!!! (echt waardeloos laat)