sjonge vrEEselijke hoofdpijn nog wel.....monique schreef:ik vreeselijk hoofdpijn heb![]()
omdat ik met mn kleine neefje en met een paar andere naar een soort speeltuin ben geweest
en dat ik me heb uitgeleefd als een klein kind
![]()
![]()
![]()
en dat ik deze smilies wel erg leuk vind daarom gebruik ik ze nu veel![]()
Wist je dat ...[6]
Re: Wist je dat ...[6]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Wilma van den Berg
...ik eindelijk weer op RF kan
...het vandaag zowel in de provincies Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland, Brabant en Gelderland mooi weer was
...vandaag Den Haag door mij onveilig is gemaakt en het super was! (heerlijk met vriendinnen weggeweest)
...er morgen een aantal verstandskiezen uit mijn mond getrokken zullen worden (en ik hier erg tegenop zie)
...ik jullie allemaal een gezellige avond toewens
...het vandaag zowel in de provincies Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland, Brabant en Gelderland mooi weer was
...vandaag Den Haag door mij onveilig is gemaakt en het super was! (heerlijk met vriendinnen weggeweest)
...er morgen een aantal verstandskiezen uit mijn mond getrokken zullen worden (en ik hier erg tegenop zie)
...ik jullie allemaal een gezellige avond toewens
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Hopelijk is je hoofdpijn inmiddels over. En zo niet: sterkte gewenst!monique schreef:ik vreeselijk hoofdpijn heb![]()
omdat ik met mn kleine neefje en met een paar andere naar een soort speeltuin ben geweest
en dat ik me heb uitgeleefd als een klein kind
![]()
![]()
![]()
en dat ik deze smilies wel erg leuk vind daarom gebruik ik ze nu veel![]()
- Wilma van den Berg
Re: Re:
monique schreef:nou zeg inderdaad dit kan wel ff minderRens schreef:effe dimmen.........Gert10 schreef:Soms lijken het wel kleine kinderen hier! Wat doen jullie buiten het kinderdagverblijf trouwens? Weet je moeder wel dat je achter de computer zit?
waarom zijn we kleine kinderen![]()
dit forum is er niet voor niets dit forum hoort gebruikt te worden lijkt mij
SSSSSSSTTTTTTT, laten we respectvol zijn tegenover onze medemens (!), ook op dit forum.
STERKTE!!Wilma van den Berg schreef: ...er morgen een aantal verstandskiezen uit mijn mond getrokken zullen worden (en ik hier erg tegenop zie)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Dat dacht ik nu ook altijd!!helma schreef:dat heb ik met de plaatjes van Bijv. Caprice. is er elder is het land een datheenzangavond denk ik: é caprice staat in de krant.
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- Wilma van den Berg
Dank je, Daphne!Daphne schreef:STERKTE!!Wilma van den Berg schreef: ...er morgen een aantal verstandskiezen uit mijn mond getrokken zullen worden (en ik hier erg tegenop zie)
......ik me afvraag of er in het vervolg nog wel iets zinnigs uit het toestenbord van Wilma zal komen, nu ze haar VERSTANDskiezen kwijtraakt?????Wilma van den Berg schreef: ...er morgen een aantal verstandskiezen uit mijn mond getrokken zullen worden (en ik hier erg tegenop zie)
Maar tóch............héél veel sterkte!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Rens schreef:......ik me afvraag of er in het vervolg nog wel iets zinnigs uit het toestenbord van Wilma zal komen, nu ze haar VERSTANDskiezen kwijtraakt?????Wilma van den Berg schreef: ...er morgen een aantal verstandskiezen uit mijn mond getrokken zullen worden (en ik hier erg tegenop zie)![]()
Maar tóch............héél veel sterkte!!!!
Gelukkig blijft er wel iets zitten (er staat niet voor niets: een aantal). Dus ja, het zal niet alleen maar onzin zijn... Overigens: dank voor je meeleven Rens!
nog 4 nachtjes......
moet ik naar de tandarts....
Verstandskieshelma schreef:nog 4 nachtjes......![]()
jvdg schreef:Verstandskieshelma schreef:nog 4 nachtjes......![]()
nee....mijn hele gebit is een puinhoop
- zusterelly
Ai.helma schreef:jvdg schreef:Verstandskieshelma schreef:nog 4 nachtjes......![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Heel veel sterkte Helma, ik heb helaas ook wel wat ervaring daarmee (weliswaar door eigen schuld)helma schreef:jvdg schreef:Verstandskieshelma schreef:nog 4 nachtjes......![]()
De eerste 20 jaar (inclusief de mummelsituatie) altijd controle, toen 30 jaar nix gedaan, toen 2 maanden een ramp, en nu al ruim 2 jaar weer nix
Uiteindelijk valt het heus wel mee joh,......en iedereen is aardig tegen je en leeft met je mee.
Je moet er eigenlijk gewoon naar uitzien
- MarthaMartha
... het in tijden niet zo rustig is geweest in de chat als nu?
... het ook op het forum maar stilletjes is?
... ik u dus allen welterusten wens, en ga slapen?!
... het ook op het forum maar stilletjes is?
... ik u dus allen welterusten wens, en ga slapen?!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!