wat een taal man :mrgreen:Jongere schreef:sowhee moeso na lijden ma irst na oggelles ma egt geen sin in ma goe kga gwoon alleen reuse stom wir buituh
ik ken ok zo schrijvu...is wl leuk....
moe je so nar oggelles...? :mrgreen:
naar Leiden => dat maakte ik er van, maar of het klop[t???zusterelly schreef::shock: :shock: Het duurde lang voordat ik dat gelezen en begrepen heb :mrgreen:Jongere schreef:sowhee moeso na lijden ma irst na oggelles ma egt geen sin in ma goe kga gwoon alleen reuse stom wir buituh
wat betekent na lijden, trouwens? (toch niet helemaal begrepen)
ja, dat maakte ik er ook van..... :mrgreen:MarthaMartha schreef:naar Leiden => dat maakte ik er van, maar of het klop[t???zusterelly schreef::shock: :shock: Het duurde lang voordat ik dat gelezen en begrepen heb :mrgreen:Jongere schreef:sowhee moeso na lijden ma irst na oggelles ma egt geen sin in ma goe kga gwoon alleen reuse stom wir buituh
MarthaMartha schreef:naar Leiden => dat maakte ik er van, maar of het klop[t???zusterelly schreef::shock: :shock: Het duurde lang voordat ik dat gelezen en begrepen heb :mrgreen:Jongere schreef:sowhee moeso na lijden ma irst na oggelles ma egt geen sin in ma goe kga gwoon alleen reuse stom wir buituh
this wel erg eigenlijk.....zusterelly schreef:MarthaMartha schreef:naar Leiden => dat maakte ik er van, maar of het klop[t???zusterelly schreef::shock: :shock: Het duurde lang voordat ik dat gelezen en begrepen heb :mrgreen:Jongere schreef:sowhee moeso na lijden ma irst na oggelles ma egt geen sin in ma goe kga gwoon alleen reuse stom wir buituh
Tjonge dat pubertaal zo ingewikkeld kan zijn :!: Daar had ik geen idee van. Terwijl gewoon nederlands zo mooi en eenvoudig is, bedenken ze dit :shock: :mrgreen:
Er zitten wat kleine foutjes in:freek schreef:Das kikke man da jij op orgulles sit! Kan je al un bietje goe spele? Ikke heb ok op les geseten ma ben er snel weer mee gekapt! Ben ik feels te wipselturig voor.Jongere schreef:sowhee moeso na lijden ma irst na oggelles ma egt geen sin in ma goe kga gwoon alleen reuse stom wir buituh
Waarom zou je de onzin van puberforummers en niet-puberforummers gaan scheiden?JolandaOudshoorn schreef:Op verzoek heb ik dit topic geopend. Iedereen die zichzelf schaart onder "puberforummer" kan hier zijn "onzin" pots plaatsen :mrgreen:
tja, dat moet je de anderen vragen. Ik voldoet alleen maar aan de vraag :roll:Marnix schreef:Waarom zou je de onzin van puberforummers en niet-puberforummers gaan scheiden?JolandaOudshoorn schreef:Op verzoek heb ik dit topic geopend. Iedereen die zichzelf schaart onder "puberforummer" kan hier zijn "onzin" pots plaatsen :mrgreen: