jaaaaaaaahhhhhhhhhhh, over 2 maanden, in Leeuwarden................. :mrgreen:Marie-Henriëtte schreef:Wanneer is de volgende meeting, of zijn er nog geen plannen 8)
Meeting - Informatie
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
a) mementos is géén modLassie schreef:mementos was er toch?jvdg schreef:Dat heeft niets met voorkeursbehandeling te maken; de mods dienen/moeten over een uitgebreide foto-impressie beschikken teneinde te kunnen beoordelen of zo'n meeting recht van bestaan heeft 8) 8) , of de forumregels niet zijn geschonden en derhalve dergelijke meetings voor herhaling vatbaar zijn. 8) 8)Rens schreef:dat riekt naar voorkeursbehandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:Tiberius schreef: Zou ik niet doen, als ik jullie was.
Hooguit naar de mods.
Het censureren door op de meeting aanwezige mods kan niet worden toegestaan, aangezien ernstige twijfel over hun partijdigheid kan bestaan. :|
b) memento is admin
c) aanwezige mods en admins zijn niet onpartijdig
Poeh, poeh, henriët, wat ben jij streng zeg!henriët schreef:volgens mij hadden we heel duidelijk afgesproken dat de foto s niet gepubliceerd zouden worden, dus waarom dan wel per pb versturen?
enne.. rens, als we op tijd de datum doorgeven, valt er dan niks te regelen??
mh, oude waarheid, wie dan ook, hoe dan ook, ìedereen is welkom hoor, met of zonder spraakgebrek enz enz
Nooitgedagt!
- MarthaMartha
Prima joh, bedenken we toch een andere naam voor de meeting :mrgreen:Tiberius schreef:Ik ben het met Jvdg eens: wil de meeting terecht de naam van refoforum dragen, dan moeten de mods inzage hebben in de foto's. :mrgreen:
volgens mij alleen een harde opstelling hierin ze de volgende keer over de streep halen...... :mrgreen:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb er een hekel aan een medemod te moeten corrigeren, maar in dit geval moet ik melden dat de door Tib. geplaatste emoticon ten onrechte is afgedrukt. 8) 8)Tiberius schreef:Ik ben het met Jvdg eens: wil de meeting terecht de naam van refoforum dragen, dan moeten de mods inzage hebben in de foto's. :mrgreen:
MM: deze posting levert je een gele kaart op.MarthaMartha schreef:Prima joh, bedenken we toch een andere naam voor de meeting :mrgreen:Tiberius schreef:Ik ben het met Jvdg eens: wil de meeting terecht de naam van refoforum dragen, dan moeten de mods inzage hebben in de foto's. :mrgreen:
volgens mij alleen een harde opstelling hierin ze de volgende keer over de streep halen...... :mrgreen:
- MarthaMartha
Zelfs daarmee krijg je me niet over de streep. Een man een man, een woord een woord, geen foto's geen foto's. Zo simpel is dat.....jvdg schreef:MM: deze posting levert je een gele kaart op.MarthaMartha schreef:Prima joh, bedenken we toch een andere naam voor de meeting :mrgreen:Tiberius schreef:Ik ben het met Jvdg eens: wil de meeting terecht de naam van refoforum dragen, dan moeten de mods inzage hebben in de foto's. :mrgreen:
Als je neiuwsgierig bent organiseer je maar een meeting :mrgreen:
Oké, oké, een vrouw, een vrouw, geen foto's, geen foto's, maar dit betekent wel dat:MarthaMartha schreef:Zelfs daarmee krijg je me niet over de streep. Een man een man, een woord een woord, geen foto's geen foto's. Zo simpel is dat.....jvdg schreef:MM: deze posting levert je een gele kaart op.MarthaMartha schreef:Prima joh, bedenken we toch een andere naam voor de meeting :mrgreen:Tiberius schreef:Ik ben het met Jvdg eens: wil de meeting terecht de naam van refoforum dragen, dan moeten de mods inzage hebben in de foto's. :mrgreen:
Als je neiuwsgierig bent organiseer je maar een meeting :mrgreen:
1) Één halve gele kaart blijft intact (wegens insubordinatie)
2) Deze mod zal zich zetten tot het zijn uiterste best doen de D.V. volgende meeting bij te wonen (wegens, jammer voor de forummers, nieuwsgierigheid naar die forummers)
- MarthaMartha
:shock: insub-watte??? wat is dat?jvdg schreef:
Oké, oké, een vrouw, een vrouw, geen foto's, geen foto's, maar dit betekent wel dat:
jvdg schreef: 2) Deze mod zal zich zetten tot het zijn uiterste best doen de D.V. volgende meeting bij te wonen (wegens, jammer voor de forummers, nieuwsgierigheid naar die forummers)
dat was de bedoeling :mrgreen:
In het amateurvoetbal kun je ook halve gele kaarten krijgen, meestal vanwege 'praten' (met andere woorden: het niet eens zijn met de scheidsrechter en dat iets te nadrukkelijk naar buiten brengen). Daar zal jvdg op doelen... :mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: insub-watte??? wat is dat?jvdg schreef:
Oké, oké, een vrouw, een vrouw, geen foto's, geen foto's, maar dit betekent wel dat:
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- MarthaMartha