Welk boek ben jij nu aan het lezen?
-
Ik ben momenteel van alles door elkaar aan het lezen:
Ds. G. Wisse: De droefheid naar God
Ds. C. G. Vreugdenhil: Als je bidt
Ali C. Drost-Brouwer: Heiltje Maria (met godsdienst hebben we het over de Afscheiding enzo, ik probeer op deze manier er iets over te weten te komen voordat ik begin met het leren van de repetitie)
Janke Reitsma: Laura’s litteken
Multatuli: Max Havelaar (het boekverslag wat ik hiervan zou maken had ik vorige week al ingeleverd moeten hebben, maar goed...)
En verder een biologieboek, een anw-boek(P.C. Oele: En daar was licht) en een wiskundeboek
Ds. G. Wisse: De droefheid naar God
Ds. C. G. Vreugdenhil: Als je bidt
Ali C. Drost-Brouwer: Heiltje Maria (met godsdienst hebben we het over de Afscheiding enzo, ik probeer op deze manier er iets over te weten te komen voordat ik begin met het leren van de repetitie)
Janke Reitsma: Laura’s litteken
Multatuli: Max Havelaar (het boekverslag wat ik hiervan zou maken had ik vorige week al ingeleverd moeten hebben, maar goed...)
En verder een biologieboek, een anw-boek(P.C. Oele: En daar was licht) en een wiskundeboek

- MarthaMartha
Ja, dat is echt een prachtig boek ja van ds vd Zwan. Heb ik ook erg van genoten!!!henriët schreef:opzich vond ik het wel mooi, maar ze heeft idd betere boeken, zoals 'de boomgaard'helma schreef:vond ik tegenvallenhenriët schreef:Eigen wegen -Lynn Austin
k ben nu aan t lezen in "volhardend vertrouwen"van ds v d Zwan, echt heel mooi!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
weet ik niet, deze ds is chr. ger. in Sliedrecht, ik denk dat jij zijn preken ook wel zult waarderen...... (staan er zat op internet)Hendrikus schreef:Ken wel een kand. Van der Zwan, die binnenkort dominee wordt in Westbroek. Is dat nog familie?MarthaMartha schreef:Ja, dat is echt een prachtig boek ja van ds vd Zwan. Heb ik ook erg van genoten!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
als je graag luistert naar ds vd Zwan, kan ik je ook wel audioserver: Kerkwerve (cgk) aanraden!MarthaMartha schreef:weet ik niet, deze ds is chr. ger. in Sliedrecht, ik denk dat jij zijn preken ook wel zult waarderen...... (staan er zat op internet)Hendrikus schreef:Ken wel een kand. Van der Zwan, die binnenkort dominee wordt in Westbroek. Is dat nog familie?MarthaMartha schreef:Ja, dat is echt een prachtig boek ja van ds vd Zwan. Heb ik ook erg van genoten!!!