Ik herken me ook wel in Hein..... hoewel ik liever op het mangelvrouwtje zou lijken!refo schreef:Hein is mijn lievelingsfiguur in Neveldijk.
Hij zegt een keer tot zichzelf: een beetje minder had ook wel gekund.
Ik ben nieuw
- MarthaMartha
- zusterelly
mij..zeker?Gijs83 schreef:Het taalgebruik van wie?monique schreef:Sorry hein voor hun, let maar niet op hun taalgebruik a.u.b.Gijs83 schreef:Hein, welkom!Heindemat schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Hein de Mat en hoop hier ook welkom te zijn.
De postbode van de familie Knots!![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
Ben je soms katholiek?Heindemat schreef:Neveldijk is daar waar velen in nevelen gehuld gaan..... je moet wel iets van de gesteldheid van de zeven kikkertjes hebben om er bovenuit te kunnen kijken en het licht te zien.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
neen, wanneer ik op het dorp ben des 's zondags, kerk ik geregeld in de kerk der vaderen, bij gebrek aan beter.... vaak ben ik echter bij vrienden, dan kerk ik waar zij kerken hetzij in de grote kerk, herzij onder de afscheiding. De kerk, och wat zal die kerk van hout en steen?Daphne schreef:Ben je soms katholiek?Heindemat schreef:Neveldijk is daar waar velen in nevelen gehuld gaan..... je moet wel iets van de gesteldheid van de zeven kikkertjes hebben om er bovenuit te kunnen kijken en het licht te zien.
wat versta je daaronder???Heindemat schreef:neen, wanneer ik op het dorp ben des 's zondags, kerk ik geregeld in de kerk der vaderen, bij gebrek aan beter....Daphne schreef:Ben je soms katholiek?Heindemat schreef:Neveldijk is daar waar velen in nevelen gehuld gaan..... je moet wel iets van de gesteldheid van de zeven kikkertjes hebben om er bovenuit te kunnen kijken en het licht te zien.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
De aloude hervormde kerk Rens, maar och wat is een kerk, anders dan wat hout en steen?Rens schreef:wat versta je daaronder???Heindemat schreef:neen, wanneer ik op het dorp ben des 's zondags, kerk ik geregeld in de kerk der vaderen, bij gebrek aan beter....Daphne schreef:Ben je soms katholiek?Heindemat schreef:Neveldijk is daar waar velen in nevelen gehuld gaan..... je moet wel iets van de gesteldheid van de zeven kikkertjes hebben om er bovenuit te kunnen kijken en het licht te zien.