jaaaaaaaaaaa. zóóóó drukjudith schreef:nog tot 10 ovr 4 hard werken op school....zijn jullie ook hard aan het werK?????
Wist je dat ...[6]
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
Ik hoop dat het wel meevalt, je wist in ieder geval waar het over ging!! Probeer maar niet al te negatief te zijn over je eigen kunnen!judith schreef:héWilma van den Berg schreef:Waar gaat je repetitie over?judith schreef:...dat ik straks een rep heb van biologie...ik ben zenuwachtig zeg:
:roll:
Probeer rustig te blijven (slecht voor je bloeddruk)en veel succes gewenst! Je laat wel even horen wat het resultaat is he?
De Rep ging over de Waddenzee...over reptielen en Amfibieën en...nog veel meer...Echt heel moeilijk vind ik dan....
Ik heb denk ik geen goed cijfer...ik moet maar afwachten....
ben echt benieuwd
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Ik hoop dat het wel meevalt, je wist in ieder geval waar het over ging!! Probeer maar niet al te negatief te zijn over je eigen kunnen!judith schreef:héWilma van den Berg schreef:Waar gaat je repetitie over?judith schreef:...dat ik straks een rep heb van biologie...ik ben zenuwachtig zeg:
:roll:
Probeer rustig te blijven (slecht voor je bloeddruk)en veel succes gewenst! Je laat wel even horen wat het resultaat is he?
De Rep ging over de Waddenzee...over reptielen en Amfibieën en...nog veel meer...Echt heel moeilijk vind ik dan....
ben echt benieuwd

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
Lieverd, ik denk dat je veel meer kan dan je nu mischien wel denkt. Ik ken je dan wel niet zo goed, maar soms heb ik het idee dat jij jezelf onderschat! En voor zover ik dat kan beoordelen is dat helemaaaal niet nodig!judith schreef:JolandaOudshoorn schreef:Ik hoop dat het wel meevalt, je wist in ieder geval waar het over ging!! Probeer maar niet al te negatief te zijn over je eigen kunnen!judith schreef:héWilma van den Berg schreef: Waar gaat je repetitie over?
ben echt benieuwd:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MisschienJolandaOudshoorn schreef:Lieverd, ik denk dat je veel meer kan dan je nu mischien wel denkt. Ik ken je dan wel niet zo goed, maar soms heb ik het idee dat jij jezelf onderschat! En voor zover ik dat kan beoordelen is dat helemaaaal niet nodig!judith schreef:JolandaOudshoorn schreef:Ik hoop dat het wel meevalt, je wist in ieder geval waar het over ging!! Probeer maar niet al te negatief te zijn over je eigen kunnen!judith schreef: hé
ben echt benieuwd:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
... dat dit de spelregels van het spelletje waren:
...het onduidelijk is waarom dat topic op slot moet..Even een spelletje: Twee dingen waar je uit kiest....
Voorbeeld thee of koffie
mijn voorkeur is koffie dus
koffie
Nu bedenk ik voor de volgende een nieuw tweetal:
orgelmuziek of orkest?
die kiest weer enz...
Ik heb beloofd dit topic te vervolgen, en mijn ernst t.a.v. het huwelijk te betonen.jvdg schreef:Dat ik kans gezien heb om vandaag voor de tweede maal in 2 maanden mijn trouwring te verliezen.:
En dat het twee verschillende ringen waren......:
En dat de laatste ring nog maar één weekje oud is.
Een raar verhaal, maar als jullie geen onzin willen horen, kunnen jullie nu stoppen met lezen.
't Is best een pittig verhaal, en zal het puntsgewijze voordragen.
Enkele dagen na mijn komst uit het ziekenhuis ben ik mijn trouwring verloren.
Mijn betere helft welke al jaren graag een nieuwe trouwring wilde hebben zag haar kans schoon om nieuwe (klassieke) trouwringen aan te schaffen.
Hetgeen (dus) ook geschiedde.
Helaas verloor ik binnen 7 dagen ook mijn nieuwe trouwring.
Gemeld bij de politie, en het feit gemaild aan de twee winkels waar we die bewuste dag zijn geweest (Intertoys en Intratuin).
Eergisteren worden wij gebeld door Intratuin; De ringen zijn gevonden!
Jullie snappen wel: blijdschap dat de nieuwste ringen weer compleet zijn, en hebben de verloren ring onmiddellijk afgehaald.
Wie schetst onze verbazing als we volgende dag op alle kassa's van C1000 in Sliedrecht de mededeling aantreffen dat mijn trouwring is gevonden.
In eerste instantie dachten wij dat het een service van de politie was om de ring op te sporen, en melden dus bij de caissiere dat de ring al terecht was, niet beseffende dat het niet die nieuwe ring was.
Vandaag was één onzer buurvrouwen bij C1000, en zij de mededeling ziende vertelde dat het de ring van de buurman moest zijn.
Eindconclusie: In plaats van 1 ring voor z'n tweeën hebben we er nu 4 gezamenlijk.
EN LAAT NIEMAND MEER KRITISCH ZIJN OP MIJN WAARDERING VOOR HET HUWELIJK GESYMBOLISEERD IN EN DOOR RINGEN
Het past mij ook de eerlijke vinders van harte te danken, en wil daar graag een herinnering aan verbinden.
- monique
ik heb volgens mij weer een onvoldoende een meisje zei tegen mij je hebt heel veel fout :roll: maar als hij die reps iets makkelijker maakt en zegt dit moet je leren zoals andere leraars doen dan kan ik beter leren nu snap ik er hellemaal niks vanjudith schreef:MisschienJolandaOudshoorn schreef:Lieverd, ik denk dat je veel meer kan dan je nu mischien wel denkt. Ik ken je dan wel niet zo goed, maar soms heb ik het idee dat jij jezelf onderschat! En voor zover ik dat kan beoordelen is dat helemaaaal niet nodig!judith schreef:JolandaOudshoorn schreef: Ik hoop dat het wel meevalt, je wist in ieder geval waar het over ging!! Probeer maar niet al te negatief te zijn over je eigen kunnen!:

jvdg schreef:Ik heb beloofd dit topic te vervolgen, en mijn ernst t.a.v. het huwelijk te betonen.jvdg schreef:Dat ik kans gezien heb om vandaag voor de tweede maal in 2 maanden mijn trouwring te verliezen.:
En dat het twee verschillende ringen waren......:
En dat de laatste ring nog maar één weekje oud is.
Een raar verhaal, maar als jullie geen onzin willen horen, kunnen jullie nu stoppen met lezen.
't Is best een pittig verhaal, en zal het puntsgewijze voordragen.
Enkele dagen na mijn komst uit het ziekenhuis ben ik mijn trouwring verloren.
Mijn betere helft welke al jaren graag een nieuwe trouwring wilde hebben zag haar kans schoon om nieuwe (klassieke) trouwringen aan te schaffen.
Hetgeen (dus) ook geschiedde.
Helaas verloor ik binnen 7 dagen ook mijn nieuwe trouwring.
Gemeld bij de politie, en het feit gemaild aan de twee winkels waar we die bewuste dag zijn geweest (Intertoys en Intratuin).
Eergisteren worden wij gebeld door Intratuin; De ringen zijn gevonden!
Jullie snappen wel: blijdschap dat de nieuwste ringen weer compleet zijn, en hebben de verloren ring onmiddellijk afgehaald.
Wie schetst onze verbazing als we volgende dag op alle kassa's van C1000 in Sliedrecht de mededeling aantreffen dat mijn trouwring is gevonden.
In eerste instantie dachten wij dat het een service van de politie was om de ring op te sporen, en melden dus bij de caissiere dat de ring al terecht was, niet beseffende dat het niet die nieuwe ring was.
Vandaag was één onzer buurvrouwen bij C1000, en zij de mededeling ziende vertelde dat het de ring van de buurman moest zijn.
Eindconclusie: In plaats van 1 ring voor z'n tweeën hebben we er nu 4 gezamenlijk.
EN LAAT NIEMAND MEER KRITISCH ZIJN OP MIJN WAARDERING VOOR HET HUWELIJK GESYMBOLISEERD IN EN DOOR RINGEN
Het past mij ook de eerlijke vinders van harte te danken, en wil daar graag een herinnering aan verbinden.
Leuk verhaal!

nu kun je hem nog een keer kwijt raken, want je hebt nu een reserve
hopelijkhebjeinderepetitiemeerleestekensgebruiktmonique schreef:ik heb volgens mij weer een onvoldoende een meisje zei tegen mij je hebt heel veel fout :roll: maar als hij die reps iets makkelijker maakt en zegt dit moet je leren zoals andere leraars doen dan kan ik beter leren nu snap ik er hellemaal niks vanjudith schreef:MisschienJolandaOudshoorn schreef:Lieverd, ik denk dat je veel meer kan dan je nu mischien wel denkt. Ik ken je dan wel niet zo goed, maar soms heb ik het idee dat jij jezelf onderschat! En voor zover ik dat kan beoordelen is dat helemaaaal niet nodig!judith schreef::
en ik heb goed geleerd
- monique
um hoe bedoel jeWSO schreef:hopelijkhebjeinderepetitiemeerleestekensgebruiktmonique schreef:ik heb volgens mij weer een onvoldoende een meisje zei tegen mij je hebt heel veel fout :roll: maar als hij die reps iets makkelijker maakt en zegt dit moet je leren zoals andere leraars doen dan kan ik beter leren nu snap ik er hellemaal niks vanjudith schreef:MisschienJolandaOudshoorn schreef: Lieverd, ik denk dat je veel meer kan dan je nu mischien wel denkt. Ik ken je dan wel niet zo goed, maar soms heb ik het idee dat jij jezelf onderschat! En voor zover ik dat kan beoordelen is dat helemaaaal niet nodig!en ik heb goed geleerd