Het aanbod telt alleen voor Mods met hun gemodder (of zeg je dat niet zo :mrgreen: )JolandaOudshoorn schreef:Ja hallo, ik ga ook dreigen dat ik niet kom :|helma schreef:ik beloof je een kadootje Memento
tenslotte heb je best iets verdiend met al je gemod
Het blijft een verrassing, maar ik denk dat je het wel waardeert.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Big Suprise :!: :!: :!: :!: :!: :!:
De Meeting!!
- JolandaOudshoorn
Nee, het is mods met hun gemopper :mrgreen:helma schreef:Het aanbod telt alleen voor Mods met hun gemodder (of zeg je dat niet zo :mrgreen: )JolandaOudshoorn schreef:Ja hallo, ik ga ook dreigen dat ik niet kom :|helma schreef:ik beloof je een kadootje Memento
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët schreef:een theologische discussie, een Bijbelstudie olv mementomemento schreef:Een theologische discussie klinkt al stukken aantrekkelijker dan spelletjes spelen :mrgreen:Afgewezen schreef:Beloof hem een theologische discussie...vlinder schreef:Hmm hij houd van truffels hihi.
Hij zit een beetje met tijdsdruk van zijn studie....
misschien kun je wat voor hem leren.. :mrgreen:![]()
wat zou je nog meer willen, vraag je gewoon helma even om mee te mogen denken over de invulling
we zoeken inderdaad nog iets van een 'pastor' (taken bij het eten)
Mooi!helma schreef:Het aanbod telt alleen voor Mods met hun gemodder (of zeg je dat niet zo :mrgreen: )JolandaOudshoorn schreef:Ja hallo, ik ga ook dreigen dat ik niet kom :|helma schreef:ik beloof je een kadootje Memento
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi, jaja......., maar ik ben behoorlijk argwanend jegens de gebruikersgeschenken.Tiberius schreef:Mooi!helma schreef:Het aanbod telt alleen voor Mods met hun gemodder (of zeg je dat niet zo :mrgreen: )JolandaOudshoorn schreef:Ja hallo, ik ga ook dreigen dat ik niet kom :|helma schreef:ik beloof je een kadootje Memento
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- JolandaOudshoorn
Nou je het zegt...jvdg schreef:Mooi, jaja......., maar ik ben behoorlijk argwanend jegens de gebruikersgeschenken.Tiberius schreef:Mooi!helma schreef:Het aanbod telt alleen voor Mods met hun gemodder (of zeg je dat niet zo :mrgreen: )JolandaOudshoorn schreef: Ja hallo, ik ga ook dreigen dat ik niet kom :|
Zouden het steekpenningen zijn?
- Oude-Waarheid
Over vertrouwen gesproken:Daphne schreef:Denk t wel Tiberius, dat kan je gewoon niet vertrouwen dit... :mrgreen:
Net als bij die club waar de penningmeester de boel had opgelicht.
Dus moest er een nieuwe penningmeester gekozen worden.
Na veel rumoer was het dan zo ver totdat iemand achter in de zaal
zijn paraplu opstak.
Toen de voorzitter vroeg waarom dat was kreeg hij als antwoord.
Ik vertrouw het weer niet
- JolandaOudshoorn
ik kom ik kom :mrgreen:Lassie schreef:als jij niet komt. mis je toch m'n kraam kadootje.JolandaOudshoorn schreef:ik kom niet (ga het toch proberen :mrgreen: )![]()
(jammer hoor, dan gaat het naar de volgende).
maar waaromkomje het niet hier brengen? Lijkt me heel gezellig als je een keer langs komt
Ik weet, mijn Verlosser leeft
tsja ietsjes te ver weg.... (en het duurt dan nog wel een poos voor ik die richting op kan ivm allerlei verplichting zoals verjaardagen in het noorden en fam.gebeuren)JolandaOudshoorn schreef:ik kom ik kom :mrgreen:Lassie schreef:als jij niet komt. mis je toch m'n kraam kadootje.JolandaOudshoorn schreef:ik kom niet (ga het toch proberen :mrgreen: )![]()
(jammer hoor, dan gaat het naar de volgende).
maar waaromkomje het niet hier brengen? Lijkt me heel gezellig als je een keer langs komt