"De taal is toch al stukken beter??? :roll:judith schreef:is de taal nog steeds niet goed?? :roll:Hendrikus schreef:soms een beetje met de taal, maar verder hoor je wel bij de tweederde, lijkt mejudith schreef:zijn monique en ik soms ook onverschilig???Kaw schreef: En wie zijn weer de schuldige? Yep, de media en de evangelischen. Hebben ze ook onderzocht hoe het met de ouderen zit en hoe is die onverschilligheid gedefinieerd?
Wist je dat ...[6]
- monique
- JolandaOudshoorn
Ik vind van wel hoor, meiden. (enne Juut, vlgns mij behoor jij niet tot de gergem jeugdmonique schreef:"De taal is toch al stukken beter??? :roll:judith schreef:is de taal nog steeds niet goed?? :roll:Hendrikus schreef:soms een beetje met de taal, maar verder hoor je wel bij de tweederde, lijkt mejudith schreef: zijn monique en ik soms ook onverschilig???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
denk je nog even aan die casus dan 8)judith schreef:JOEPIE...WIJ ZIJN GEWELDIG....Dankje!!! wel moeilijk die taal heel netjes doenHendrikus schreef:Jullie zijn G E W E L D I G :!:monique schreef:"De taal is toch al stukken beter??? :roll:judith schreef:is de taal nog steeds niet goed?? :roll:Maar het lukt
![]()
![]()
![]()
casus..jahHendrikus schreef:denk je nog even aan die casus dan 8)judith schreef:JOEPIE...WIJ ZIJN GEWELDIG....Dankje!!! wel moeilijk die taal heel netjes doenHendrikus schreef:Jullie zijn G E W E L D I G :!:monique schreef: "De taal is toch al stukken beter??? :roll:Maar het lukt
![]()
![]()
![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
-
Ik dacht er serieus net aan om zoiets te posten over de carnaval. Nou dat kennen ze Twente maar al te goed. Gelukkig hebben we er in Rijssen geen last. Dat gebeurt allemaal inpandig.JolandaOudshoorn schreef:...de carnevalsperiode met de daarbij horende ellende weer is aangebroken? Gelukkig heb ik er nu geen last meer van en kan ik mijn ouders een veilige schuilplaats bieden aankomende zondag.
En voor de andere mensen in Montfoort: veel sterkte de komende zondag. (misschien gaat de hhk en de pkn wel weer samen te kerke)
.......ik sinds bijna twee weken een herdershond heb.....
.......en dat zij me nu al gaat verdedigen tegen mogelijk "gevaar"
.......Puck nu net 4 jaar is
.......ze na drie dagen al blindelings gehoorzaamde en dus ook los loopt
.......het minder is dat Lady niet met Puck overweg kon, en zij Puck beet wanneer het maar kon
.......het minder is dat Lady niet met Puck overweg kon, en zij Puck beet wanneer het maar kon
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gevaren in Moddergat? :shock:Rens schreef:.......ik sinds bijna twee weken een herdershond heb.....
- Oude-Waarheid