Ik zit in de chat... kom je ook?
Volgens mij kon je daar in jouw tijd überhaupt niet chatten...helma schreef:wat doen jullie eigenlijk op school????monique schreef:iemand even zin juud is er ook
in mijn tijd mocht je daar niet chatten :roll:
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- MarthaMartha
In mijn tijd kon dat niet eens, ik leerde typen op zo'n ouderwetse typemachine...... (waar je altijd onderaan de bladzijde een fout maakte en weer opnieuw kon beginnen, omdat je het niet voor elkaar kreeg met je correctielintje op dezelfde plek te komen)...helma schreef:wat doen jullie eigenlijk op school????monique schreef:iemand even zin juud is er ook
in mijn tijd mocht je daar niet chatten :roll:
dat zal ik jouw tijd neit veel anders zijn geweest :roll: :roll:
Daar heb ik het ook op geleerd. Toen ook een keer m'n pink verstuikt met volleybal. Tijdenlang een hekel aan de a en de z gehad (de q komt niet zo vaak voor)..Hendrikus schreef:jaja, zo'n ding waarvan de kinderen tegenwoordig zeggen: hee, kijk eens, een computer zonder beeldscherm :mrgreen:MarthaMartha schreef: ik leerde typen op zo'n ouderwetse typemachine......
beter achter refoforum dan rondlopen te hangen en schoppen in de stad.helma schreef:ik heb nog computerles gehad op Lodo...
dus zó oud ben ik nou ook weer niet :mrgreen:
maar chatten...nee, dat kon nog niet, maar bij een uurtje vrij kon je op je reserveplaats huiswerk maken.
nu komen ze op school en ze duiken achter refoforum :shock:
- JolandaOudshoorn
Dat deed ik altijdLassie schreef:beter achter refoforum dan rondlopen te hangen en schoppen in de stad.helma schreef:ik heb nog computerles gehad op Lodo...
maar chatten...nee, dat kon nog niet, maar bij een uurtje vrij kon je op je reserveplaats huiswerk maken.
nu komen ze op school en ze duiken achter refoforum :shock:

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wie schopte je dan?JolandaOudshoorn schreef:Dat deed ik altijdLassie schreef:beter achter refoforum dan rondlopen te hangen en schoppen in de stad.helma schreef:ik heb nog computerles gehad op Lodo...
nu komen ze op school en ze duiken achter refoforum :shock::
Hm...
Er wordt zo geklaagd dat de jeugd niet meer buiten speelt, maar alleen nog achter de computer wil.
Ik begrijp hieruit dat je je schaamt voor je eigen buiten spelen van vroeger? En achter de computer dan is aan te bevelen tegenover het rottigheid uithalen en/of leren op straat.
Dat zouden de laudatores temporis acti eens moeten overwegen.
Er wordt zo geklaagd dat de jeugd niet meer buiten speelt, maar alleen nog achter de computer wil.
Ik begrijp hieruit dat je je schaamt voor je eigen buiten spelen van vroeger? En achter de computer dan is aan te bevelen tegenover het rottigheid uithalen en/of leren op straat.
Dat zouden de laudatores temporis acti eens moeten overwegen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
...knip, dubbelpost.....
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 01 feb 2008, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft