Wat staat er op het menu vandaag?
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
De boodschappen zijn ook al voor mij gehaaldMarthaMartha schreef:dat heb je mooi voor elkaar.JolandaOudshoorn schreef:Erwtensoep, wordt nu voor me klaargemaakt!!
Ik moet zo nog even boodschappen doen, wordt macaroni vandaag denk ik.

Eerlijk gezegd moet ik gewoon een beetje denken aan de eerste christengemeente!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
zo hoort het ook toch?! In het voorjaar ben ik een aantal weken heel erg ziek geweest. Ik heb me toen ook stilletjes liggen verbazen en verwonderen over alle hulp uit de gemeente en van vrienden. De één deed boodschappen, anderen de was, mijn huis werd gedaan, elke dag bracht iemand warm eten, ik werd gewassen en naar bed gebracht, allemaal lieve mensen om me heen. God is goed!JolandaOudshoorn schreef:De boodschappen zijn ook al voor mij gehaaldMarthaMartha schreef:dat heb je mooi voor elkaar.JolandaOudshoorn schreef:Erwtensoep, wordt nu voor me klaargemaakt!!
Ik moet zo nog even boodschappen doen, wordt macaroni vandaag denk ik.door dezelfde vrouw. Ik wordt hier echt aan alle kanten geholpen. Straks moet ik nog iemand bellen voor mijn strijk :!:
Eerlijk gezegd moet ik gewoon een beetje denken aan de eerste christengemeente!!
- JolandaOudshoorn
Bijzonder he!! Ik verwonder me altijd dat God ons mensen wil gebruiken voor Zijn werk!MarthaMartha schreef:zo hoort het ook toch?! In het voorjaar ben ik een aantal weken heel erg ziek geweest. Ik heb me toen ook stilletjes liggen verbazen en verwonderen over alle hulp uit de gemeente en van vrienden. De één deed boodschappen, anderen de was, mijn huis werd gedaan, elke dag bracht iemand warm eten, ik werd gewassen en naar bed gebracht, allemaal lieve mensen om me heen. God is goed!JolandaOudshoorn schreef:De boodschappen zijn ook al voor mij gehaaldMarthaMartha schreef:dat heb je mooi voor elkaar.JolandaOudshoorn schreef:Erwtensoep, wordt nu voor me klaargemaakt!!
Ik moet zo nog even boodschappen doen, wordt macaroni vandaag denk ik.door dezelfde vrouw. Ik wordt hier echt aan alle kanten geholpen. Straks moet ik nog iemand bellen voor mijn strijk :!:
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
Ik heb het ook moeten leren, hulp accepteren. Want ze kunnen wel van alles en nog wat aanbieden, maar als je hulp niet aanneemt, dan gebeurt er ook niets.MarthaMartha schreef:tja, als je ze buiten de deur houdt.... kunnen ze je niet helpen natuurlijk.Lassie schreef:zo heb ik het niet echt ervaren. Maar miss. kwam dat wel doordat ik vaak mensen buiten de deur hield. (k ben ook behoorlijk ziek geweest, 2,5 week ziek waarvan 1 week op bed door gebracht).
En...als iemand zegt: ik wil je helpen met.... en je reageert er niet op, dan neem je zo'n persoon in feite ook niet serious. Bovendien, mensen vinden het over algemeen fijn om iemand te helpen. (ik tenmiste wel!!)