En ìk zeg, tot op zekere hoogte, gelukkig wel........Hendrikus schreef:Helaas wel, jajvdg schreef:Het is waar dat er knopen moeten worden doorgehakt en er beslissingen moeten worden genomen, maar weten wij in hoofdzaak al niet wat de uitkomst van de meeste van deze zaken is?
Generale Synode Gereformeerde Gemeenten 2007 (vervolg)
Waarschijnlijk omdat degenen die dat stellen, voor de synode vurige gebeden willen opzenden?jvdg schreef:Ik vraag me in alle ernst af waarom sommigen menen dat deze vervolgzitting van de GS "weer" vuurwerk wordt.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ah, een synode met vuurwerk dus?Anti-quoq schreef:Volgens mij is de kwestie-Van der Zwaag al afgehandeld op de eerste zitting in besloten kring.
Verder zal er op de overige genoemde punten een heel genuanceerd besluit genomen worden, want de mening liggen echt niet vast.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
De exegese van de koperen slang heb ik opgesplitst naar een ander topic.
Hier verder over de vervolgsynode, aub.
Hier verder over de vervolgsynode, aub.
Het is bijzonder stil in dit topic. Overigens ook niet erg verwonderlijk. Er komt nog niet zoveel naar buiten. Daarom maar enkele foto's van http://www.refdag.nl:
[align=center]

[/align]
[align=center]

- Oude-Waarheid
Of zoiets van.... laat de dominees ook eens lachen, kom naar de Generale Synode...Oude-Waarheid schreef:Nee hoor het is de ......... nietJALP schreef:Had je verwacht dat ze daar dubbel van het lachen zouden liggen dan???freek schreef:Lekker vrolijke boel
(zoiets was toch vroeger de spreuk van Ouwehand??)