Ben benieuwd onder welke naam Unionist verder gaat danhelma schreef:kun je dan niet voortaan maar een keer per dag posten? of om de dag?Unionist schreef:...ik nog 149 postings van mijn afscheid verwijderd ben?
...dat met een daggemiddelde van 4.35 nog een dag of 35 duurt?
...je me vanaf begin maart hier dus niet meer tegenkomt?
dan hebben we je nog wat langer.....
Wist je dat ...[6]
- Oude-Waarheid
In jouw tijd -ja, 't is lang geleden- mocht je vast óók niet zomaar dwars gaan fluiten tijdens de muziekles. Niet of jij zin hebt bepaalt wat er in een les gebeurt, toch? 8)Daphne schreef:Hebben jullie tegenwoordig geen muziekles meer? Vroeger in mijn tijd.... :roll:judith schreef:.....dat ik zin heb in dwarsfluiten...
....maar dat op school niet kan doen
Daar weet jij helemaal niets van Hendrikus, misschien zat ik gewoon wel op de vrijeschool... :!:Hendrikus schreef:In jouw tijd -ja, 't is lang geleden- mocht je vast óók niet zomaar dwars gaan fluiten tijdens de muziekles. Niet of jij zin hebt bepaalt wat er in een les gebeurt, toch? 8)Daphne schreef:Hebben jullie tegenwoordig geen muziekles meer? Vroeger in mijn tijd.... :roll:judith schreef:.....dat ik zin heb in dwarsfluiten...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Oude-Waarheid schreef:Ben benieuwd onder welke naam Unionist verder gaat danhelma schreef:kun je dan niet voortaan maar een keer per dag posten? of om de dag?Unionist schreef:...ik nog 149 postings van mijn afscheid verwijderd ben?
dan hebben we je nog wat langer.....
Als ik écht niet stoppen kan, ga ik zo grof posten, dat ik een IP-ban krijg.
Nee, ik hoop per 25 februari aan een nieuwe studie (HBO Personeelsmanagement) te beginnen. Dus kan ik mijn tijd heel goed gebruiken voor andere dingen.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- Wilma van den Berg
monique schreef:ik vandaag de cijfers al heb gehad van mn rapport
en dat ik maar 1 onvoldoende heb en de vorige x er wel 3 had
kben er wel blij mee vrijdag krijgen we het rapport pas
Kijk, heel fijn Monique! Jij zit helemaal op het puntje van je stoel om vrijdag je rapport zo snel mogelijk in ontvangst te nemen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Rens 2...Unionist schreef:...ik nog 149 postings van mijn afscheid verwijderd ben?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Wij hebben geen muziek meer...in de 1e nog wel.maar in de 3e......neej,....jammer genoeg niet...anders kon ik lekker op school dwarsfluiten....Daphne schreef:Daar weet jij helemaal niets van Hendrikus, misschien zat ik gewoon wel op de vrijeschool... :!:Hendrikus schreef:In jouw tijd -ja, 't is lang geleden- mocht je vast óók niet zomaar dwars gaan fluiten tijdens de muziekles. Niet of jij zin hebt bepaalt wat er in een les gebeurt, toch? 8)Daphne schreef:Hebben jullie tegenwoordig geen muziekles meer? Vroeger in mijn tijd.... :roll:judith schreef:.....dat ik zin heb in dwarsfluiten...
maarjah
Niks aan te doen

Thuis kan ik ook lekker dwarsfluiten
- JolandaOudshoorn
Je kan op school wel lekker dwarsliggenjudith schreef:Wij hebben geen muziek meer...in de 1e nog wel.maar in de 3e......neej,....jammer genoeg niet...anders kon ik lekker op school dwarsfluiten....Daphne schreef:Daar weet jij helemaal niets van Hendrikus, misschien zat ik gewoon wel op de vrijeschool... :!:Hendrikus schreef:In jouw tijd -ja, 't is lang geleden- mocht je vast óók niet zomaar dwars gaan fluiten tijdens de muziekles. Niet of jij zin hebt bepaalt wat er in een les gebeurt, toch? 8)Daphne schreef: Hebben jullie tegenwoordig geen muziekles meer? Vroeger in mijn tijd.... :roll:
maarjah
Niks aan te doen![]()
Neem jij je dwarsfluit wel mee naar de meeting?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Je kan op school wel lekker dwarsliggenjudith schreef:Wij hebben geen muziek meer...in de 1e nog wel.maar in de 3e......neej,....jammer genoeg niet...anders kon ik lekker op school dwarsfluiten....Daphne schreef:Daar weet jij helemaal niets van Hendrikus, misschien zat ik gewoon wel op de vrijeschool... :!:Hendrikus schreef: In jouw tijd -ja, 't is lang geleden- mocht je vast óók niet zomaar dwars gaan fluiten tijdens de muziekles. Niet of jij zin hebt bepaalt wat er in een les gebeurt, toch? 8)
maarjah
Niks aan te doen![]()
:mrgreen:
Neemt de rest dan oordopjes mee???????????????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En bij wie moeten we dan zijn met kritiek op de CU?Jo-Ann schreef:Hoe komen we dan aan onze preeklinkjes?Unionist schreef:...ik nog 149 postings van mijn afscheid verwijderd ben?
...je me vanaf begin maart hier dus niet meer tegenkomt?:
ik neem hem wel mee... 8) .......maar nemen jullie maar oordopjes mee jah................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:mens schreef:JolandaOudshoorn schreef:Je kan op school wel lekker dwarsliggenjudith schreef:Wij hebben geen muziek meer...in de 1e nog wel.maar in de 3e......neej,....jammer genoeg niet...anders kon ik lekker op school dwarsfluiten....Daphne schreef: Daar weet jij helemaal niets van Hendrikus, misschien zat ik gewoon wel op de vrijeschool... :!:
maarjah
Niks aan te doen![]()
:mrgreen:
Neemt de rest dan oordopjes mee???????????????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: