Waar werk jij, dat je zomaar naar huis kunt gaan?MarthaMartha schreef:ik zóóóóóó mope was dat ik vanmiddag naar huis ben gegaan en van 1 tot 6 geslapen heb............
ik nu best weer beetje fit ben?
Sterkte hoor en een fijne avond gewenst!
tja, als maatschappelijk werker, maar ik had die middag geen cliëntafspraken, alleen een congres. Daar heb ik het dus af laten weten.....Wilma van den Berg schreef:Waar werk jij, dat je zomaar naar huis kunt gaan?MarthaMartha schreef:ik zóóóóóó mope was dat ik vanmiddag naar huis ben gegaan en van 1 tot 6 geslapen heb............
Ben je gestopt met medieren?MarthaMartha schreef:tja, als maatschappelijk werker, maar ik had die middag geen cliëntafspraken, alleen een congres. Daar heb ik het dus af laten weten.....Wilma van den Berg schreef:Waar werk jij, dat je zomaar naar huis kunt gaan?MarthaMartha schreef:ik zóóóóóó mope was dat ik vanmiddag naar huis ben gegaan en van 1 tot 6 geslapen heb............
[marq=right]Jongere schreef:Dat, beste Daphne, is nu een tiepfout.Daphne schreef:wat ´s mope?MarthaMartha schreef:ik zóóóóóó mope was
Deze man eens flink op zijn billen moet hebben...Gian schreef:Dit heel bizar is...