Patatje pinda & kroket. Mmmmm..... lekker ongezond!Andre schreef:Koolmoes
Wat staat er op het menu vandaag?
- MarthaMartha
Hallo, hier Sonja Bakker. Weet je wel hoe ontzettend slecht dat voor je is en wat de gevolgen zijn van dit gedrag? Ben je je er van bewust dat het verslavend kan zijn.......... En dan moet het weekend nog beginnen! Foei mensen foei!helma schreef:MarthaMartha schreef:2 taartjes (twee verjaardagen vanavond....)
je slaat je maaltijd toch niet over hè?! :x
- MarthaMartha
Maaltijd heb ik wél overgeslagen, sorry, een banaan, da's niet echt veel, maar ik had gewoon geen tijd, 8 verjaardagen op één avond en ik had nog niet alle kadootjes.... en toen kwam ik bij de boekhandel, en daar vergat ik de tijd....... (natuurlijk). Maar geeft niet, na een appeltaart, twee bakken koffie, hapje, glas sinaasappelsap op de ene verjaadag van 4 mensen ben ik naar de volgende verhjaardag van 4 mensen gegaan en kreeg daar slagroomgebak, bowl, en koffie.... dus Sonja mag wel blij zijn dat al die mensen hun verjaardag samen vieren, anders waren het 8 taartjes geweest (en ik had géén 'nee' gezegd!!!).Gert10 schreef:Hallo, hier Sonja Bakker. Weet je wel hoe ontzettend slecht dat voor je is en wat de gevolgen zijn van dit gedrag? Ben je je er van bewust dat het verslavend kan zijn.......... En dan moet het weekend nog beginnen! Foei mensen foei!helma schreef:MarthaMartha schreef:2 taartjes (twee verjaardagen vanavond....)
je slaat je maaltijd toch niet over hè?! :x
Hendrikus schreef:zo, vanmiddag waren het er nog twee, nu zijn het er al acht....MarthaMartha schreef:2 taartjes (twee verjaardagen vanavond....)
je ziet toch niet dubbeldubbel hè
enne...vanavond ook een verjaardag hè!
in plaats van taart krijg je dan bruine boterham met kaas; er moet toch iemand zijn die een beetje op je eetgedrag let
- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
- MarthaMartha
sorry, ik kan niet komen, 'k heb m'n neefje te slapen en gisteren was het ook al 11 uur, dus ik wil hem vroeg op bed hebben, anders wordt het niks morgen in de kerk......... (en tja... voor het taartje hoef ik het niet te doen...)helma schreef:Hendrikus schreef:zo, vanmiddag waren het er nog twee, nu zijn het er al acht....MarthaMartha schreef:2 taartjes (twee verjaardagen vanavond....)
je ziet toch niet dubbeldubbel hè
enne...vanavond ook een verjaardag hè!
in plaats van taart krijg je dan bruine boterham met kaas; er moet toch iemand zijn die een beetje op je eetgedrag let