Omdat ik nu ca 150 euro bespaar!!!!refo schreef:Waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan?
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- JolandaOudshoorn
150 besparen? Voor een gordijntje en twee dekbedovertrekken?JolandaOudshoorn schreef:Omdat ik nu ca 150 euro bespaar!!!!refo schreef:Waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan?
Jullie zijn zeker erg rijk?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
-
Die boekjes van Ds.van Ruitenburg vind ik echt aanraders. Vooral het boekje "een hele verandering"helma schreef:verschillende boeken voor mijn verjaardag:
Gary Chapman: liefde in vier seizoenen
Mannen zijn van Israël; vrouwen van Moab
Jef de Vriese; Het Meesterwerk
Catechismusverklaring Ds J.W Kersten
nog paar boekenbonnen:
en bij den Hertog in middelburg in de aanbiedingskelder gekocht:
Bijbels dagboek ds van ruitenburg
Echt geloven idem
Wie is God idem
Vroeg zoeken idem
een hele verandering idem
Kijk en Luister 2 (Laura Zwoferink)
![]()
![]()
- Wilma van den Berg
Zitten geweldige boeken tussen, Helma. Veel leesplezier gewenst!helma schreef:verschillende boeken voor mijn verjaardag:
Gary Chapman: liefde in vier seizoenen
Mannen zijn van Israël; vrouwen van Moab
Jef de Vriese; Het Meesterwerk
Catechismusverklaring Ds J.W Kersten
nog paar boekenbonnen:
en bij den Hertog in middelburg in de aanbiedingskelder gekocht:
Bijbels dagboek ds van ruitenburg
Echt geloven idem
Wie is God idem
Vroeg zoeken idem
een hele verandering idem
Kijk en Luister 2 (Laura Zwoferink)
![]()
![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
Mijn stof is zojuist binnen gekomen. Nu een datum prikken met mijn schoonmoederJolandaOudshoorn schreef:Een bende stof en band voor het maken van een speelgordijn voor de nieuwe halfhoogslaper van mijn dochter en twee dekbedovertrekken om er een echt prinsessenbed ervan te maken!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
- MarthaMartha
Een mobieltje. Zo'n ding had ik tot nog toe nog niet. Maar er zijn situaties waarin het handig is wanneer je er wel eentje hebt.
M'n vrouw heeft het allergoedkoopste prepaid-ding voor me gekocht (geen camera, geen MMS, geen blauwtand, geen 'extra' ringtones, geen MP3-speler). Ik ben van plan het zo min mogelijk te gebruiken.
M'n vrouw heeft het allergoedkoopste prepaid-ding voor me gekocht (geen camera, geen MMS, geen blauwtand, geen 'extra' ringtones, geen MP3-speler). Ik ben van plan het zo min mogelijk te gebruiken.
Het merendeel is inderdaad overdaad, maar bluetooth is wel heel handig als je hem in de auto moet gebruiken.wim schreef:Een mobieltje. Zo'n ding had ik tot nog toe nog niet. Maar er zijn situaties waarin het handig is wanneer je er wel eentje hebt.
M'n vrouw heeft het allergoedkoopste prepaid-ding voor me gekocht (geen camera, geen MMS, geen blauwtand, geen 'extra' ringtones, geen MP3-speler).
Dat zijn de meesten.wim schreef:Ik ben van plan het zo min mogelijk te gebruiken.
mijn mobiel is kapot...Tiberius schreef:Het merendeel is inderdaad overdaad, maar bluetooth is wel heel handig als je hem in de auto moet gebruiken.wim schreef:Een mobieltje. Zo'n ding had ik tot nog toe nog niet. Maar er zijn situaties waarin het handig is wanneer je er wel eentje hebt.
M'n vrouw heeft het allergoedkoopste prepaid-ding voor me gekocht (geen camera, geen MMS, geen blauwtand, geen 'extra' ringtones, geen MP3-speler).
Dat zijn de meesten.wim schreef:Ik ben van plan het zo min mogelijk te gebruiken.
- MarthaMartha
ik heb er helemaal geen. Iedereen heeft het tegenwoordig, dus er is altijd wel een mobieltje in de buurt als het nodig mocht zijn (en ik ben zo blij met die anwb-praatpalen langs de weg :mrgreen: )judith schreef:mijn mobiel is kapot...Tiberius schreef:Het merendeel is inderdaad overdaad, maar bluetooth is wel heel handig als je hem in de auto moet gebruiken.wim schreef:Een mobieltje. Zo'n ding had ik tot nog toe nog niet. Maar er zijn situaties waarin het handig is wanneer je er wel eentje hebt.