welke zijn het beste!?Jongere schreef:Wij hebben een paar rookmelders, een blusdeken en een brandmelder in huis.Marco schreef: Hoeveel van jullie hebben een brandblusser thuis paraat?
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
Wat is precies het verschil tussen een rookmelder en een brandmelder? Nooit geweten dat daar onderscheid in was. Wij hebben drie rookmelders (of brandmelders?) in huis. Op iedere verdieping één.Jongere schreef:Wij hebben een paar rookmelders, een blusdeken en een brandmelder in huis.Marco schreef: Hoeveel van jullie hebben een brandblusser thuis paraat?
Hahaha. :mrgreen: Ok, ik doe de zin even over:jan03 schreef:Wat is precies het verschil tussen een rookmelder en een brandmelder? Nooit geweten dat daar onderscheid in was. Wij hebben drie rookmelders (of brandmelders?) in huis. Op iedere verdieping één.Jongere schreef:Wij hebben een paar rookmelders, een blusdeken en een brandmelder in huis.Marco schreef: Hoeveel van jullie hebben een brandblusser thuis paraat?
Wij hebben een paar rookmelders, een blesdeken en een brandBLUSSER is huis.
Moet nog even wakker worden hoor. 8)
Wat is het verschil tussen een blesdeken en een blusdeken?Jongere schreef:Hahaha. :mrgreen: Ok, ik doe de zin even over:jan03 schreef:Wat is precies het verschil tussen een rookmelder en een brandmelder? Nooit geweten dat daar onderscheid in was. Wij hebben drie rookmelders (of brandmelders?) in huis. Op iedere verdieping één.Jongere schreef:Wij hebben een paar rookmelders, een blusdeken en een brandmelder in huis.Marco schreef: Hoeveel van jullie hebben een brandblusser thuis paraat?
:mrgreen:
Er is overigens wel degelijk een verschil tussen een rook- en een brandmelder.
Een rookmelder reageert op rook en vuur. Dat betekent dat de melder ook af kan gaan als er veel sigaretten gerookt worden in huis of in de keuken. Vals alarm dus, en dat levert ongemak op als je telkens maar weer de rookmelder uit moet zetten. Een brandmelder daarentegen, reageert niet op rook, maar reageert op warmte. Als de temperatuur boven een bepaalde waarde komt, gaat deze melder af. Dat maakt hem erg geschikt voor gebruik in rokerige ruimtes en in de keuken.
NEEEEEEE :|Tiberius schreef:Wat is het verschil tussen een blesdeken en een blusdeken?Jongere schreef:Hahaha. :mrgreen: Ok, ik doe de zin even over:jan03 schreef:Wat is precies het verschil tussen een rookmelder en een brandmelder? Nooit geweten dat daar onderscheid in was. Wij hebben drie rookmelders (of brandmelders?) in huis. Op iedere verdieping één.Jongere schreef: Wij hebben een paar rookmelders, een blusdeken en een brandmelder in huis.
Ok, laatste poging:
Wij hebben een paar rookmelders, een blUsdeken en een brandBLUSSER iN huis.
- Oude-Waarheid
- JolandaOudshoorn
Een remlichtschakelaar. Ik kwam van Texel en onderweg ff tanken: Huh? De auto wil ineens niet meer schakelen naar 'D'. (Automaat) Ondanks dat ik de rem in trap, mag ik hem niet van de 'P' in de 'D' zetten. Na lang driftig trappen op de rem mocht ik ineens wegrijden. Vanmorgen heb ik deze situatie herhaald om de garage te berijken om vervolgens met veel zenuwen het slechte nieuws af te wachten. Maar dat valt wel mee dus. De totale kosten zijn 77,70 euro en ik mag hem zo weer afhalen.
De definitieve toewijziging van het huisje............huur gaat 19 januari in................en DV 24 januari staat voor de verhuisdatum...........net een dag voor m'n birthday.......
het huurcontract is onderweg naar Wekerom.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Fijn Rens!Rens schreef:De definitieve toewijziging van het huisje............huur gaat 19 januari in................en DV 24 januari staat voor de verhuisdatum...........net een dag voor m'n birthday.......
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
nu nog 4 sterke helpende handen en twee ranke schoonmaakhanden.......Wilma van den Berg schreef:Fijn Rens!Rens schreef:De definitieve toewijziging van het huisje............huur gaat 19 januari in................en DV 24 januari staat voor de verhuisdatum...........net een dag voor m'n birthday.......
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
is er niemand in de buurt die je kan helpen? Want de meeste van ons wonen niet naast je deur (in Wekerom)Rens schreef:nu nog 4 sterke helpende handen en twee ranke schoonmaakhanden.......Wilma van den Berg schreef:Fijn Rens!Rens schreef:De definitieve toewijziging van het huisje............huur gaat 19 januari in................en DV 24 januari staat voor de verhuisdatum...........net een dag voor m'n birthday.......
Ik hoop dat je ook in deze dingen uit de brand kan worden geholpen. En anders is het misschien handig om je kerkelijke gemeente in te schakelen. Leg de vraag bijv. voor aan je wijkouderling!
Ik weet, mijn Verlosser leeft