Wat doen we vandaag?
- Wilma van den Berg
- sweelinck 25
Maar dat isw geen reden hem niet te steunen!! Kijk eens wat er verder op staat, daar word je ook niet vrolijk van.Mister schreef:Probleem is ws wel dat Mc Cain te weinig $$ heeft... 8)
Mitt Romney mag er dan prat op gaan , dat dit zijn Homestate is, zijn familie is rijk geworden in de autoindustrie en die ligt hier plat.
Een heleboel werkers krijgen niet eens het pensioen volledig waar ze altijd voor betaald hebben!! Michigan heeft de grootste werkloosheid van heel de USA! Dus of men hem hier zo gunstig gezind is...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Jongere, het gaat om politiek hè! Inhoudelijke argumenten? Wat zijn dat?Jongere schreef:Engerd en een maatje te klein.Margriet schreef:Nee ik stem nog niet , maar hier word het waarschijnlijk Mc Cain.
die Mitt Romney is zon engerd !en Huckleby is een goeie dominee , maar net een maatje te klein voor president!!
En welke inhoudelijke argumenten zijn er?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Inhoudelijke argumenten? Wat zijn dat?Jongere schreef:Engerd en een maatje te klein.Margriet schreef:Nee ik stem nog niet , maar hier word het waarschijnlijk Mc Cain.
die Mitt Romney is zon engerd !en Huckleby is een goeie dominee , maar net een maatje te klein voor president!!
Ik zou op Hillary stemmen, omdat ze een vrouw is. Ik vind dat het lang genoeg geleden is dat er een belangrijke vrouwelijke machthebster was. Dus.
ja, dat is lekker inhoudelijk... :mrgreen:Hummel schreef:Inhoudelijke argumenten? Wat zijn dat?Jongere schreef:Engerd en een maatje te klein.Margriet schreef:Nee ik stem nog niet , maar hier word het waarschijnlijk Mc Cain.
Ik zou op Hillary stemmen, omdat ze een vrouw is. Ik vind dat het lang genoeg geleden is dat er een belangrijke vrouwelijke machthebster was. Dus.
- JolandaOudshoorn
Michigan vooral voor Republikeinen van belangMargriet schreef:Maar dat isw geen reden hem niet te steunen!! Kijk eens wat er verder op staat, daar word je ook niet vrolijk van.Mister schreef:Probleem is ws wel dat Mc Cain te weinig $$ heeft... 8)
Mitt Romney mag er dan prat op gaan , dat dit zijn Homestate is, zijn familie is rijk geworden in de autoindustrie en die ligt hier plat.
Een heleboel werkers krijgen niet eens het pensioen volledig waar ze altijd voor betaald hebben!! Michigan heeft de grootste werkloosheid van heel de USA! Dus of men hem hier zo gunstig gezind is...
Uitgegeven: 15 januari 2008 06:15
Laatst gewijzigd: 15 januari 2008 06:19
LANSING - De voorverkiezingen voor het presidentschap van de Verenigde Staten dinsdag in Michigan zijn vooral voor de Republikeinen van belang. Voor de Democraten is de krachtproef in de noordelijke industriële staat van weinig waarde.
In een poging meer invloed te kunnen uitoefenen op de selectie van de uiteindelijke Democratische presidentskandidaat besloot het statelijke partijbestuur de datum van de voorverkiezingen naar voren te halen. Het bestuur in Michigan ging daarbij echter voorbij aan de partijmores dat de eerste raadplegingen in respectievelijk Iowa, New Hampshire, Nevada en South Carolina moeten plaatshebben.
Daarom mag de staat vooralsnog geen afgevaardigden sturen naar de nationale partijconventie waar komende zomer formeel de uiteindelijke Democratische kandidaat moet worden aangewezen.
McCain
Bij de Republikeinen zijn de meeste ogen gericht op John McCain en Mitt Romney. De vader van Romney was van 1963 tot 1969 gouverneur van Michigan. Bovendien is de vrouw van Mitt Romney afkomstig uit de staat. Romney is hard aan een zege toe, omdat hij ondanks zijn forsde uitgaven er niet in slaagde te winnen in New Hampshire of Iowa.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Precies. En zo gaat het in Amerika ook. Clinton verliest verrassend fors in Iowa, staat achter voor New Hampshire en wat doet ze. De vrouw die zich altijd als een keiharde heeft laten zien gooit het over een andere boeg. Voor de camera barst ze in tranen uit als er wordt gevraagd hoe ze toch zo moedig door kan gaan. Het hart van de Amerikanen breekt, wat schattig, een vrouw die huilt.... en spontaan wint ze in New Hampshire. Zo werkt dat in Amerika... (en niet alleen daar). Vanwege dat emo-gedoe ben ik totaal niet pro-Clinton. Volgens de kieswijzer kwam ik bij Obama uit en ik hoop wel dat hij wintjan03 schreef:ja, dat is lekker inhoudelijk... :mrgreen:Hummel schreef:Inhoudelijke argumenten? Wat zijn dat?Jongere schreef:Engerd en een maatje te klein.Margriet schreef:Nee ik stem nog niet , maar hier word het waarschijnlijk Mc Cain.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ach... ik ben een vrouw he. Dan krijg je dit soort dingen.Marnix schreef:Precies. En zo gaat het in Amerika ook. Clinton verliest verrassend fors in Iowa, staat achter voor New Hampshire en wat doet ze. De vrouw die zich altijd als een keiharde heeft laten zien gooit het over een andere boeg. Voor de camera barst ze in tranen uit als er wordt gevraagd hoe ze toch zo moedig door kan gaan. Het hart van de Amerikanen breekt, wat schattig, een vrouw die huilt.... en spontaan wint ze in New Hampshire. Zo werkt dat in Amerika... (en niet alleen daar). Vanwege dat emo-gedoe ben ik totaal niet pro-Clinton. Volgens de kieswijzer kwam ik bij Obama uit en ik hoop wel dat hij wintjan03 schreef:ja, dat is lekker inhoudelijk... :mrgreen:Hummel schreef:Inhoudelijke argumenten? Wat zijn dat?Jongere schreef: Engerd en een maatje te klein.
Ik zou op Hillary stemmen, omdat ze een vrouw is. Ik vind dat het lang genoeg geleden is dat er een belangrijke vrouwelijke machthebster was. Dus.En tegenover dat "er moet maar eens een vrouwelijke machthebber komen" kan ik natuurlijk inbrengen dat er maar eens een zwarte president moet komen
- sweelinck 25