Grappige formulering: het project doet het niet. :mrgreen:sweelinck 25 schreef:. Het project doet het weer eens niet.
Wat doen we vandaag?
hier een adviessweelinck 25 schreef:-Het project doet het weer eens niet.
- sweelinck 25
Gelukkig was het al weer gauw opgelost. Eve naar wolters-noordhoff gebeld en de site-naam was veranderd.Hendrikus schreef:hier een adviessweelinck 25 schreef:-Het project doet het weer eens niet.
Nog maar 3 uurtjes. En dan de langste dag van de week weer gehad.
-
Vandaag in Barneveld cursus gehad over het clientvolgsysteem van NOHE-Overstap waar ik mee hoop te gaan werken. Het was meer in zo'n bedrijfsverzamelgebouw(tegenover voormalig BAAN).
Daar huren ze ruimte van Driestar Educatief. Dus eerst zoeken of de goede internet- en netwerkverbindingen kregen, maar uiteindelijk toch nog wat geleerd van het systeem. Vanavond nog verjaardag van m'n vader, die 60 is geworden.
Daar huren ze ruimte van Driestar Educatief. Dus eerst zoeken of de goede internet- en netwerkverbindingen kregen, maar uiteindelijk toch nog wat geleerd van het systeem. Vanavond nog verjaardag van m'n vader, die 60 is geworden.
Sorry, Judith, maar het vertalen van jouw postings valt mij steeds moeilijker.judith schreef:strax nog ff wat huiswerk make..en leren ok nog wat :o
Met name de laatste zin van deze posting kan ik niet begrijpelijk krijgen.
Wellicht kun je het je mede-forummers gemakkelijker maken door in oorspronkelijk nederlands jouw postings op te maken.
o...ik zal het proberen...goed?jvdg schreef:Sorry, Judith, maar het vertalen van jouw postings valt mij steeds moeilijker.judith schreef:strax nog ff wat huiswerk make..en leren ok nog wat :o
Wellicht kun je het je mede-forummers gemakkelijker maken door in oorspronkelijk nederlands jouw postings op te maken.

Hier Jan, even wat bijscholingjvdg schreef:Sorry, Judith, maar het vertalen van jouw postings valt mij steeds moeilijker.judith schreef:strax nog ff wat huiswerk make..en leren ok nog wat :o
http://www.beleidsimpuls.nl/sms_taal_test.php
gelukkig spreekt ze duidelijk verstaanbaar nederlandsHendrikus schreef:Hier Jan, even wat bijscholingjvdg schreef:Sorry, Judith, maar het vertalen van jouw postings valt mij steeds moeilijker.judith schreef:strax nog ff wat huiswerk make..en leren ok nog wat :o
http://www.beleidsimpuls.nl/sms_taal_test.php

werken tot half drie (waarbij een paar tussenuren), daarna een heeeeeleboel nakijk werk (de rf houdt me er vanaf, stom stom stom) en een paar so's maken. Verder moet ik nog naar Sprang-Kapelle dus het wordt vanavond weer niet vroeg.Lassie schreef:Werken tot 3 uur. Daarna gelijk oppassen tot!? (geen idee). Heb m'n dag wel weer gevuld vandaag.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)