Proefkonijnen gezocht
Proefkonijnen gezocht
Voor de slotopdracht van mijn cursus PR en Voorlichting moet ik een folder schrijven. Ik moet een concept indienen en een test laten uitvoeren door een paar mensen. Die moeten de folder kritisch lezen, aangeven of ze alles begrijpelijk vinden en of er dingen in staan die verbeterd kunnen worden (of dat er dingen gemist worden). Aan de hand van de reacties moet ik een definitieve folder schrijven.
Het gaat om een voorlichtingsfolder over de aanleg van een recreatieplan, die een gemeente verspreidt onder de bevolking. De folder moet dus voor "gewone mensen" goed leesbaar zijn.
Wie voelt zich een "gewoon mens" en zou mij hierbij willen helpen? 't Is niet veel werk en je zou mij erg blij maken.
PB me je e-mailadres en je krijgt een en ander toegemaild.
Alvast bedankt!
Het gaat om een voorlichtingsfolder over de aanleg van een recreatieplan, die een gemeente verspreidt onder de bevolking. De folder moet dus voor "gewone mensen" goed leesbaar zijn.
Wie voelt zich een "gewoon mens" en zou mij hierbij willen helpen? 't Is niet veel werk en je zou mij erg blij maken.
Alvast bedankt!
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
Re: Proefkonijnen gezocht
Misschien dat een buitenlandse inbreng nog op extra punten een inbreng kan geven. Mijn e-pos adres is per PB onderweg.Unionist schreef:Voor de slotopdracht van mijn cursus PR en Voorlichting moet ik een folder schrijven. Ik moet een concept indienen en een test laten uitvoeren door een paar mensen. Die moeten de folder kritisch lezen, aangeven of ze alles begrijpelijk vinden en of er dingen in staan die verbeterd kunnen worden (of dat er dingen gemist worden). Aan de hand van de reacties moet ik een definitieve folder schrijven.
Alvast bedankt!
Atze
- JolandaOudshoorn