Wat doen we vandaag?
dat is wel wat anders dan wekerom heb ik het vermoeden. Ben je er bekend?? 't Lijkt me wel een hele onderneming :|Rens schreef:Vandaag naar Lunteren, naar de Supercoop......deze week heel veel arikelen met 40% korting...........
................en gespannen afwachten of ik een seniorenwoning in de gemeente Dongeradeel krijg toegewezen........ik sta zowel in Dokkum als in Ee als in Moddergat op de (korte) kandidatenlijst.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Baan in het onderwijs dusalbion schreef:de vakantie is voorbij ik ga nu naar m'n werk (4 uurtjes)....
ik begin in ieder geval de plaatsen te veranderen. Degenen die achteraan gezeten hebben het eerste half jaar mogen nu vooraan komen zitten
Komt dan de achterste rij vooraan te zitten?
Dan verandert er in het middenveld dus niets.
- JolandaOudshoorn
't Was weer een controlebeurt.albion schreef:Ichtus schreef:Naar de tandarts.
sterkte of is het alleen maar even voor controle? dan toch nog sterkte, alleen al het wachten in de wachtkamer en het horen van de boor... gelukkig mag ik weer over een half jaar...
Als het alleen maar het horen van de boor is, het voelen is veel erger, gelukkig nog maar 1 keer in mijn leven gevoeld.
Hopelijk niet vaker
En dit keer was er weer niks aan de hand :!:
-
Rens, wat doe je nouRens schreef:Vandaag naar Lunteren, naar de Supercoop......deze week heel veel arikelen met 40% korting...........
................en gespannen afwachten of ik een seniorenwoning in de gemeente Dongeradeel krijg toegewezen........ik sta zowel in Dokkum als in Ee als in Moddergat op de (korte) kandidatenlijst.

de gemeente Dongeradeel is voor mij een compleet blinde vlek, maar ik ken hier net zo min iemand....dus wat dát betreft maakt het geen verschil.albion schreef:dat is wel wat anders dan wekerom heb ik het vermoeden. Ben je er bekend?? 't Lijkt me wel een hele onderneming :|Rens schreef:Vandaag naar Lunteren, naar de Supercoop......deze week heel veel arikelen met 40% korting...........
Maar, als ik idd één van de drie seniorenwiningen krijg aangeboden, dan stelt de woningcorporatie een zgn. mobiele zelfverhuizer gratis ter beschikking, zodat je ál je spullen inééns over kunt brengen........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ik weet het, ik heb vanmorgen nog eens rondgebeld daar, en idd is de dichtstbijzijnde kerk van reformatorische snit in Leeuwarden, ruim een uur met de bus..............vandendijk schreef:
Rens, wat doe je nou: Ik dacht dat je het zo goed in Wekerom had bij Ds.van Boven. In Dokkum of Moddergat is geen GerGem of wat anders refo's hoor :!: Dan moet toch echt naar Leeuwarden. Zit je daarop te wachten
de narigheid is, dat je hier ook geen contacten opdoet, laat staan vriendschappen met wie dan ook. ik woon ruim een kilometer van het dorp zélf af en behoorlijk achteraf......
dáár zou ik in een dorpsstraat komen te wonen waar je veel makkelijker contacten opdoet en aanloop kan krijgen........
ik twijfel wel een beetje, maar een woninkje gelijk aan de straat trekt me wel hoor....
en terug naar Haarlem is uitgesloten, ik zou dan meteen voor een 100% hogere starthuur komen te staan........de huurtoeslag meegerekend! Bovendien is het waanzinnig moeilijk om in Haarlem aan een acceptabele woning te komen, wachttijden van 8 jaar zijn heel normaal daar.
In de WERV-gemeenten had ik na 2 maanden al een woningaanbod, maar omdat het een woning voor maximaal 1 jaar was ben ik daar niet op ingegaan.
Het zou zomaar kunnen dat ik wacht op een woning in de regio Ede (WERV-gemeenten: Wageningen; Ede; Rhenen; Veenendaal).
Moderatorbericht:
Is blijven waar je nu bent geen optie?Rens schreef:ik weet het, ik heb vanmorgen nog eens rondgebeld daar, en idd is de dichtstbijzijnde kerk van reformatorische snit in Leeuwarden, ruim een uur met de bus..............vandendijk schreef:
Rens, wat doe je nou: Ik dacht dat je het zo goed in Wekerom had bij Ds.van Boven. In Dokkum of Moddergat is geen GerGem of wat anders refo's hoor :!: Dan moet toch echt naar Leeuwarden. Zit je daarop te wachten
de narigheid is, dat je hier ook geen contacten opdoet, laat staan vriendschappen met wie dan ook. ik woon ruim een kilometer van het dorp zélf af en behoorlijk achteraf......
dáár zou ik in een dorpsstraat komen te wonen waar je veel makkelijker contacten opdoet en aanloop kan krijgen........
ik twijfel wel een beetje, maar een woninkje gelijk aan de straat trekt me wel hoor....
en terug naar Haarlem is uitgesloten, ik zou dan meteen voor een 100% hogere starthuur komen te staan........de huurtoeslag meegerekend! Bovendien is het waanzinnig moeilijk om in Haarlem aan een acceptabele woning te komen, wachttijden van 8 jaar zijn heel normaal daar.
In de WERV-gemeenten had ik na 2 maanden al een woningaanbod, maar omdat het een woning voor maximaal 1 jaar was ben ik daar niet op ingegaan.
Het zou zomaar kunnen dat ik wacht op een woning in de regio Ede (WERV-gemeenten: Wageningen; Ede; Rhenen; Veenendaal).
-
Ik zou toch kiezen waar wat "refo's" in de buurt en waar jij je thuis voelt en kunt acclimatiseren. Ik weet je niet of je dat Wekerom gauw doet. Maar in bovenstaande plaatsen als Ede, Veenendaal e.d. is de kans daarop toch veel groter, denk ik. Daar heb je ook refo-kerken van allerlei snit. Dus keuze genoeg!Rens schreef:ik weet het, ik heb vanmorgen nog eens rondgebeld daar, en idd is de dichtstbijzijnde kerk van reformatorische snit in Leeuwarden, ruim een uur met de bus..............vandendijk schreef: