BEL-BIKINI

Plaats reactie
takkie

BEL-BIKINI

Bericht door takkie »

Bel-bikini waarschuwt bij te veel zon

Uitgegeven: 11 augustus 2005 06:17

LONDEN - Verbranden of ongelijk bruin worden is er niet meer bij met de nieuwe bikini van de Britse kledingfirma New Look, die komende week op de markt wordt gebracht. De 'Tan-Timer Bikini' geeft ieder kwartier met een belletje aan dat de draagster zich om moet draaien. Slaperige zonaanbidsters kunnen op deze manier niet meer verbranden.

Volgens New Look blijkt uit een onderzoek dat bijna 60 procent van de Britten wel eens in slaap valt op het strand. De bikini-bel moet de kwalijke gevolgen daarvan voorkomen. Een woordvoerster van New Look beloofde de mannelijke strandgangers dat ook zij binnenkort een zwembroek met waarschuwingstoon kunnen aanschaffen.

:cool::,
Daphne

Bericht door Daphne »

cool...:du
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Bourdon

Bericht door Bourdon »

Als nou een iemand die aanschaft...kan het hele strand zich in een keer omdraaien wanneer het belletje gaat:D
Daphne

Bericht door Daphne »

dus op 1 strand hebben we er maar 1 nodig :t briljant! :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Nou je hoort weleens dat mensen door het geluid van hun wekker heen slapen, dus slapen ze hier ook gewoon verder misschien. :,:sleep:
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Lambertus

Bericht door Lambertus »

is er ook een bel-zwembroek ?
ik draag doorgaans geen bikini :P
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
is er ook een bel-zwembroek ?
ik draag doorgaans geen bikini :P
Lezen, Lambertus, lezen....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Hummel
Ik heb een betere oplossing: gewoon een grote paal met een flinke toeter op het strand, en als die afgaat draaien alle mensen zich massaal om. Veel economischer toch?
Dat wordt een Nobel-prijs.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Nou je hoort weleens dat mensen door het geluid van hun wekker heen slapen, dus slapen ze hier ook gewoon verder misschien. :,:sleep:
Er komt ook een uitvoering die -in plaats van een belsignaal-, een stroomstoot afgeven......
de zg. electro-bikinihihihihihi
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Er komt ook een uitvoering die -in plaats van een belsignaal-, een stroomstoot afgeven......
de zg. electro-bikinihihihihihi
Ja dan zijn ze zeker wakker :,:,
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Marnix

Bericht door Marnix »

En is er ook een wollen belbadpak met broekspijpen?

:D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie