Ach, dat geeft schijnzekerheid. Het lijstje is niet actueel en wordt ook niet automatisch ververst als iemand in/uitlogt.henriët schreef:.... ik het jammer vind dat je niet bovenaan je scherm kunt zien, wie er online is... je altijd eerst naar de index moet....
Wist je dat ...[6]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
oh :roll: zou dat technisch niet mogelijk kunnen zijn dan?refo schreef:Ach, dat geeft schijnzekerheid. Het lijstje is niet actueel en wordt ook niet automatisch ververst als iemand in/uitlogt.henriët schreef:.... ik het jammer vind dat je niet bovenaan je scherm kunt zien, wie er online is... je altijd eerst naar de index moet....
Jawel hoor, hij wordt direct ververst bij het in- of uitloggen.henriët schreef:oh :roll: zou dat technisch niet mogelijk kunnen zijn dan?refo schreef:Ach, dat geeft schijnzekerheid. Het lijstje is niet actueel en wordt ook niet automatisch ververst als iemand in/uitlogt.henriët schreef:.... ik het jammer vind dat je niet bovenaan je scherm kunt zien, wie er online is... je altijd eerst naar de index moet....
Probleem is dat de meeste mensen niet uitloggen, maar gewoon de browser afsluiten. Dan blijft hij nog 10 minuten ingelogd staan. Maar als je op de [Uitloggen]-knop klikt, ben je wel degelijk uit de lijst met online-gebruikers.
Henriet: als je zo graag wilt weten wie er online zijn, kan je een apart tabblad openen met online gebruikers. En dan af en toe op F5 drukken om te verversen.
Het enige is, dat sommige forummers verborgen willen blijven (kan je aanzetten in het profiel). Wellicht dat Refo daarop doelt met schijnzekerheid.
ok thanks... ik vroeg het me gewoon af, snap je..... maar ik kan ook gewoon wanneer ik wil weten wie online is even naar de index gaan hoor, gewoon ff gemakzucht, dat krijg je als je vakantie hebt...Tiberius schreef:Jawel hoor, hij wordt direct ververst bij het in- of uitloggen.henriët schreef:oh :roll: zou dat technisch niet mogelijk kunnen zijn dan?refo schreef:Ach, dat geeft schijnzekerheid. Het lijstje is niet actueel en wordt ook niet automatisch ververst als iemand in/uitlogt.henriët schreef:.... ik het jammer vind dat je niet bovenaan je scherm kunt zien, wie er online is... je altijd eerst naar de index moet....
Probleem is dat de meeste mensen niet uitloggen, maar gewoon de browser afsluiten. Dan blijft hij nog 10 minuten ingelogd staan. Maar als je op de [Uitloggen]-knop klikt, ben je wel degelijk uit de lijst met online-gebruikers.
Henriet: als je zo graag wilt weten wie er online zijn, kan je een apart tabblad openen met online gebruikers. En dan af en toe op F5 drukken om te verversen.
Het enige is, dat sommige forummers verborgen willen blijven (kan je aanzetten in het profiel). Wellicht dat Refo daarop doelt met schijnzekerheid.
Je kan ook vragen of 1 van de mods je een PB-tje stuurt, elke keer als er iemand in- of uitlogt.henriët schreef: ok thanks... ik vroeg het me gewoon af, snap je..... maar ik kan ook gewoon wanneer ik wil weten wie online is even naar de index gaan hoor, gewoon ff gemakzucht, dat krijg je als je vakantie hebt...
Je kan ook vragen of 1 van de mods je een PB-tje stuurt, elke keer als er iemand in- of uitlogt.[/quoteTiberius schreef:henriët schreef: ok thanks... ik vroeg het me gewoon af, snap je..... maar ik kan ook gewoon wanneer ik wil weten wie online is even naar de index gaan hoor, gewoon ff gemakzucht, dat krijg je als je vakantie hebt...
:roll:

nee, laat ik dat maar niet doen hoor, al die pb ri de mods... die worden toch al overstroomd!!!
- JolandaOudshoorn
Vandáár dat je je ineens beter voelt.....................Kees Kraayenoord........................ :mrgreen:Daphne schreef:... Ik weer beter ben![]()
![]()
... Daar n kerstconcert van Kees Kraayenoord is!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg