jvdg schreef:[ Toen ik dat plaatsje bezocht heb ik een inboorling gevraagd of ze deze naam wilde uitspreken.
Het kwam er keurig uit, maarre......ik kon niet controleren of het ook juist was. :|
Heb je het nog even herhaald? :mrgreen:
Uiteraard!
D'r was toch niemand die mij kon controleren
Slachtoffer diefstal krijgt zelf straf
ANP
gepubliceerd op 11 december 2007 14:00 , bijgewerkt op 14:00
DEN HAAG - Een man uit De Lier die in september bezoek kreeg van inbrekers, moet zelf een boete betalen. De bloemenkweker maakte de bestelbus waarmee de dieven hun buit wilden vervoeren onklaar door de ruiten in te slaan.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) was het inslaan van de ruiten echter niet meer nodig om het wegrijden te beletten. De Lierenaar had namelijk al de autosleutels meegenomen. Het busje bleek gehuurd en het verhuurbedrijf heeft aangifte gedaan van vernieling. Het OM besloot dinsdag dat de man de schade moet betalen. Zo niet, dan wordt de zaak voorgelegd aan de politierechter.
De inbrekers gingen er overigens te voet vandoor. De politie kon hen niet meer opsporen.
eeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?????? woest om de inbraak, en dan dit als toetje........
Voor de mensen die op youtube kunnen. Hier is een filmpje waarop een dorpsbewoner van 't Zandt staat te vertellen over de branden die daar de laatste tijd zijn gesticht door een pyromaan. De pyromaan is nu opgepakt, en het blijkt de ooggetuige uit dit filmpje te zijn! Bizar.. dan heb je wel lef om zo glashard te staan liegen. Als je het weet vallen er wel wat onnatuurlijke dingen op aan zijn gedrag overigens.
Jongere schreef:Voor de mensen die op youtube kunnen. Hier is een filmpje waarop een dorpsbewoner van 't Zandt staat te vertellen over de branden die daar de laatste tijd zijn gesticht door een pyromaan. De pyromaan is nu opgepakt, en het blijkt de ooggetuige uit dit filmpje te zijn! Bizar.. dan heb je wel lef om zo glashard te staan liegen. Als je het weet vallen er wel wat onnatuurlijke dingen op aan zijn gedrag overigens.