Daar heb je toch een regenjas voor?adri schreef:... de hoeveelheid regen van gisteravond die mijn regenjas over zich heen heeft gekregen
:mrgreen:
Ik zou 't erger vinden als mijn t-shirt en korte broek al die regen over zich heen kregen.
Daar heb je toch een regenjas voor?adri schreef:... de hoeveelheid regen van gisteravond die mijn regenjas over zich heen heeft gekregen
:mrgreen:
Nee hoor Helma, ik deel je "kerstvermoeidheid" hoewel hij dit jaar iets minder ishelma schreef:'beklagen' is een groot woord, maar ik heb het eind van het jaar altijd het idee dat ik overspannen raak van alle kerstvieringen buiten de Kerkdiensten om.
hebben jullie dat nou ook?
Kerstfeest bij de kleuters; kerstfeest van de kerk; kerstfeest van de zondagschool; kerstfeest Kinderclub; tussendoor de ouderavonden afrennen(drie locaties, dus ook weer drie avonden); als je kinderen op koor o.i.d. zitten ben je ook nog 'verplicht' de kerstzangavonden bij te wonen enz enz.
ben ik de enige die dat allemaal hoogst vermoeiend vind of is het gewoon een beetje te veel allemaal?
Nee dat hoeven we gelukkig niet te doenrefo schreef:Het wordt nog wel erger. Straks moet je een echtscheidingsconvenant opstellen.
Benader het juridisch. Ook die dingen moeten goed geregeld worden.