Formulier uitzending zendingswerker

Plaats reactie
JolandaOudshoorn

Formulier uitzending zendingswerker

Bericht door JolandaOudshoorn »

Bij ons wordt as zondag een gemeentelid uitgezonden naar Zuid-Afrika. Er zal in de uitzenddienst een formulier worden voorgelezen.
Nu is het voor ons de eerste keer dat we zoiets meemaken. Ik wist ook niet dat er speciale formulieren hiervoor waren. zijn jullie hiermee bekend en hoe gaat het in andere gemeentes er aan toe?

http://www.dorpskerk.com/documentatie/f ... eiders.htm
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

mmm er wordt bij jullie weinig uitgezonden....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

In onze gemeente is afgelopen juli (1 juli) onze (oud-)predikant en z'n vrouw uitgezonden. Daarbij is inderdaad het formulier zoals je dat aanhaalt gebruikt. Het is ook heel indrukwekkend om als gehele gemeente "ja" te mogen zeggen op de vraag of we deze uitzending willen ondersteunen. Sowieso was het een indrukwekkende dienst.
D.V. begin februari zal het formulier waarschijnlijk weer worden gebruikt bij de volgende uitzending. :)
vlinder

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:mmm er wordt bij jullie weinig uitgezonden....
In Barneveld 2 keer geweest bij het uitzenden, 1 keer in Rotterdam en in de gemeente waar ik kerkte waren er 2 gezinnen en 1 vertaalster uitgezonden. Er ligt mij niets bij van een formulier, alleen van een preek. Ik kan je dus geen antwoord hierop geven.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

JolandaOudshoorn schreef:mmm er wordt bij jullie weinig uitgezonden....
DV volgend jaar hoopt het derde gezin uitgezonden te worden. Echter, ik heb nog nooit van die formulieren hier gezien. Wel van gehoord maar....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Plaats reactie