Dat was het wel, zie de inleiding van dit tpoic.entiteitxx schreef:dat was het discussiepunt nietjvdg schreef:Ja, en........entiteitxx schreef: De dingen die jij noemt werden mij al verteld door een natuurkundeleraar op de van Lodenstein, ca 15 jaar geleden..
Heeft het wat nagelaten?
Astronomie
Re: Astronomie
-
Discussiepunt is m.i. onder andere of er gedegen kennis is van astronomie. Getuige de reacties op de bijbelstudie ( zie inleiding van topic) niet. Dat bevreemde mij, vandaar mijn reactie.jvdg schreef:Dat was het wel, zie de inleiding van dit tpoic.entiteitxx schreef:dat was het discussiepunt nietjvdg schreef:Ja, en........entiteitxx schreef: De dingen die jij noemt werden mij al verteld door een natuurkundeleraar op de van Lodenstein, ca 15 jaar geleden..
Heeft het wat nagelaten?
"............................................................."
-
- jakobmarin
Welke suggesties (op het web) heb je voor ons om door te lezen hierover?Jan Klaassen schreef:Als er ergens het bewijs te vinden is voor onze almachtige God, dan is dat wel in de ruimte. We zouden daar gedegen kennis van moeten hebben!
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- Jan Klaassen
Dit is een mooie ingang: http://nl.wikipedia.org/wiki/Astronomiejakobmarin schreef:Welke suggesties (op het web) heb je voor ons om door te lezen hierover?Jan Klaassen schreef:Als er ergens het bewijs te vinden is voor onze almachtige God, dan is dat wel in de ruimte. We zouden daar gedegen kennis van moeten hebben!
Ik kan helaas niet voorkomen dat je in aanraking zult komen met wetenschappers die de evolutietheorie aanhangen, dus vooral de jaartallen negeren is mijn tip.
- jakobmarin
Dank! En ach, ze kijken niet op een miljoentje, dus zal ik het ook niet doen :mrgreen:Jan Klaassen schreef:Dit is een mooie ingang: http://nl.wikipedia.org/wiki/Astronomiejakobmarin schreef:Welke suggesties (op het web) heb je voor ons om door te lezen hierover?Jan Klaassen schreef:Als er ergens het bewijs te vinden is voor onze almachtige God, dan is dat wel in de ruimte. We zouden daar gedegen kennis van moeten hebben!
Ik kan helaas niet voorkomen dat je in aanraking zult komen met wetenschappers die de evolutietheorie aanhangen, dus vooral de jaartallen negeren is mijn tip.
Off-topic, die miljoenen en miljarden jaren worden letterlijk met een stalen gezicht uitgesproken door hoogstaande wetenschappers tijdens interviews e.d. alsof dit de hoogste graad van de waarheid betrof... :roll:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.