Mister schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen. A-Q, lees het niet, dan hoef je je er ook niet aan te ergeren. Blijkbaar voorziet het in een behoefte, dus wie ben jij om dat onzinnig te vinden?
Ben in zo ver met Anti-Quoq eens!
Wat voor zin heeft het te weten dan mw. A naar lutjebroek gaat bv.
Wat voor zin heeft het te melden dat je persoonlijk de zin er niet van inziet te weten dat mw A. etc.
Kortom, wat je niet wilt weten lees je gewoon niet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
vlinder schreef:Wat mij betreft ga door!
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik heb geen tijd om alle sites bij te houden!! Anti-qock ( of hoe je dan ook heet) Sla deze topic lekker over.....of lees de posts van Wilma niet
Ga door meis, je inzet wordt erg gewaardeerd.!!!!
Het blijft een onzinnige actie. Iedereen van u leest elke dag digitaal even het RD. Iedereen van u klikt dan ook even naar kerkelijk leven en ziedaar: alles staat er in.
Op de site http://www.preeklinks.nl houdt iemand ook alles keurig netjes bij.
Ik in ieder geval niet, dus dat is alvast niet iedereen. Voor de mensen die niet alle stappen van de predikanten op de voet volgen, is dit heel handig!
vlinder schreef:Wat mij betreft ga door!
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik heb geen tijd om alle sites bij te houden!! Anti-qock ( of hoe je dan ook heet) Sla deze topic lekker over.....of lees de posts van Wilma niet
Ga door meis, je inzet wordt erg gewaardeerd.!!!!
Het blijft een onzinnige actie. Iedereen van u leest elke dag digitaal even het RD. Iedereen van u klikt dan ook even naar kerkelijk leven en ziedaar: alles staat er in.
Op de site http://www.preeklinks.nl houdt iemand ook alles keurig netjes bij.
Protestantse Kerk in Ned.
Beroepen: te Nieuwerkerk a/d IJssel (herv., wijkgem. 1, Oude Kerk), J. H. Lammers te Krimpen a/d IJssel (herv.).
Aangenomen: naar Groot-Ammers (herv.), A. Bloemendal te Oud-Beijerland (herv.); naar IJsselstein (herv., Kronenburg), M. J. Tekelenburg te Sprang (herv.).
Bedankt: voor Ridderkerk (herv.), A. N. van der Wind te Hagestein (herv.).
Chr. Geref. Kerken
Aangenomen: naar Rotterdam-Zuid, W. P. de Groot te
’s Gravenmoer; naar Urk (Eben-Haëzer), A. C. Uitslag te Kerkwerve.
Bedankt: voor Delfzijl i.c.m. Midwolda, J. J. Lof te Enschede-Oost; voor Nunspeet, A. van der Zwan te Sliedrecht (Bethelkerk).
Geref. Kerken Vrijg.
Beroepen: te Gent (België), kand. Ph. R. G. de Coster te Gent (België).
Afscheid/intrede
Protestantse Kerk in Ned.
Afscheid: van Vorden (geref.), D. Westerneng wegens vertrek naar ’s-Gravenpolder/Baarland (geref.).
Fijn dat Wilma elke dag dit goed bijhoudt! Ook vind ik het af en toe prettig als één van de andere forumleden een nog niet door het RD vermeld bericht doorgeeft. Dat is altijd het geval in de tijd dat de studenten 'afkomen' bij de Theol. School te Rotterdam of bij de GGinNed. Dan lees je hiero vaka het eerst waar een student naar toegaat. O, we zijn allemaal toch zo nieuwsgierig van aard...
Dubbeltal te Vlaardingen: ds. W. Harinck te Woerden en ds. C. de Jongste te Tholen
Dubbeltal te Oostkapelle: ds. W. Harinck te Woerden en ds. A. Schreuder te Rijssen-Zuid
Dubbeltal te Westkapelle: ds. A.J. Gunst te Nieuwerkerk en ds. C. van Krimpen te Oud-Beijerland
Dubbeltal te Yerseke: ds. J.M.D. de Heer te Middelburg-Centrum en ds. M. Karens te Werkendam
Dubbeltal te Bodegraven: ds. C.G. Vreugdenhil te Vlissingen en ds. A.T. Vergunst te Carterton (Nieuw-Zeeland)
Dubbeltal te Geldermalsen: ds. C.A. van Dieren te Rijssen-Noord en ds. F. Mulder te Wageningen. Stemmingsdatum 6 december '07
Dubbeltal te Ridderkerk-Slikkerveer: ds. W. Harinck te Woerden en ds. J.S. van der Net te Houten. Stemmingsdatum 29 november '07
Dubbeltal te Vlaardingen: ds. W. Harinck te Woerden en ds. C. de Jongste te Tholen
Dubbeltal te Oostkapelle: ds. W. Harinck te Woerden en ds. A. Schreuder te Rijssen-Zuid
Dubbeltal te Westkapelle: ds. A.J. Gunst te Nieuwerkerk en ds. C. van Krimpen te Oud-Beijerland
Dubbeltal te Yerseke: ds. J.M.D. de Heer te Middelburg-Centrum en ds. M. Karens te Werkendam
Dubbeltal te Bodegraven: ds. C.G. Vreugdenhil te Vlissingen en ds. A.T. Vergunst te Carterton (Nieuw-Zeeland)
Dubbeltal te Geldermalsen: ds. C.A. van Dieren te Rijssen-Noord en ds. F. Mulder te Wageningen. Stemmingsdatum 6 december '07
Dubbeltal te Ridderkerk-Slikkerveer: ds. W. Harinck te Woerden en ds. J.S. van der Net te Houten. Stemmingsdatum 29 november '07