Goede morgen
Goede morgen
Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
lekker geslapen?
Re: Goede morgen
Ook goeie morgen.helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
Nou... verhuisd vannacht. Althans: gedroomd dat ik aan 't verhuizen was. En als ik iéts erg vind...
-
Ook goede morgen...helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
Vannacht heerlijk geslapen.
Alleen... ik had ruzie met MaVis, omdat ik het playmobiel van de guppies gejat had. :shock:
Dat zijn vast onvervulde verlangens vanuit mijn kinderjaren..

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
nee, niet lekker geslapen. Ik ben een slechte slaapster.helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?

jaja, playmobil hè?edele strijdster schreef:Ook goede morgen...helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
Alleen... ik had ruzie met MaVis, omdat ik het playmobiel van de guppies gejat had. :shock:

-
Hendrikus schreef:jaja, playmobil hè?edele strijdster schreef:Ook goede morgen...helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
:mrgreen:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
ik droomde dat de 3e wereld oorlog een feit was en ik moest vluchten met mijn gezin...doe mij maar een verhuizing danHendrikus schreef:Ook goeie morgen.helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
Nou... verhuisd vannacht. Althans: gedroomd dat ik aan 't verhuizen was. En als ik iéts erg vind...
(heerlijk; een topic waar je je dromen mag vertellen :mrgreen: )
edele strijdster schreef:Ook goede morgen...helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
gelukkig is het bijna 5 december; wie weet.....
(was het nieteens duplo?
- JolandaOudshoorn
-
Nou hé?helma schreef: (heerlijk; een topic waar je je dromen mag vertellen :mrgreen: )

Enne... het was nieteens duplo! Als dat zo was, was de ruzie vast nog erger geweest! :mrgreen:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Ik heb de morgen nauwelijks meegemaakt. Alleen bij een toiletbezoekje en toen ik mijn wekker uitzette 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."