Wekenlang posten voor drie bonnen

Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Tja , en agenten mogen altijd meer

Heb eens een agent in overtreding daarop aangesproken.....:mad::#
Kreeg als antwoord :

DAT MAAK IK ZELF WEL UIT :stu:stu

En als het drie uur 's middags is, en je zin in koffie hebt, nou dan ga je toch geen drie straten omrijden , dan rij je gewoon langs een afzetting heen, je zit toch in een politie auto, wie maakt je wat.....
( moet jij er met je autootje niet achteraan rijden, dan ben je de klos )
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Tja , en agenten mogen altijd meer

Heb eens een agent in overtreding daarop aangesproken.....:mad::#
Kreeg als antwoord :

DAT MAAK IK ZELF WEL UIT :stu:stu

En als het drie uur 's middags is, en je zin in koffie hebt, nou dan ga je toch geen drie straten omrijden , dan rij je gewoon langs een afzetting heen, je zit toch in een politie auto, wie maakt je wat.....
( moet jij er met je autootje niet achteraan rijden, dan ben je de klos )
Een agent maakt niks 'zelf wel uit' ook deze heeft zich aan de wet te houden. Zolang deze niet met zwaailicht en sirene rijdt moet hij ook aan de wet voldoen. Doet deze dat niet kan je een klacht indienen. [ik kom geloof ik uit Utiopia] Een agent is net een echt mens, geef je hem de ruimte dan neemt hij deze ook, maar ga je beleeft doch dringend tegen hem in is deze meestal goed aanspreekbaar, maar het gebrek bij de meeste mensen zit'em in het beleeft blijven [niet bij jou hoor Gabie]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door takkie
Oorspronkelijk gepost door takkie Doen ze ook.....
Lachertje. Beetje kleine ventjes beboeten. Ze zijn gewoon bang om klappen te krijgen. Ze zijn liever lui dan moe.
Je reacties slaan werkelijk nergens op tukkertje.................
weleens gehoord van een agent in opleiding? beetje raar als ze gelijk beginnen met criminelen aanpakken en geeneens een bekeuring uit kunnen schrijven....
Er wordt wel degelijk hard gewerkt aan overvallen/criminelen etc, alleen komt dat niet in de krant, en dat is het probleem.
Mensen die dus niet weten wat er bij de politie allemaal gebeurt en alleen de verhaaltjes in de krant lezen (die vaak gekleurd zijn) geven dan klakkeloos een hoop commentaar op de politie, en dat vind ik niet eerlijk. Ze doen wel degelijk goed werk, alleen willen sommige mensen dat niet zien.

Ik heb hele andere ervaringen met de politie. Ze zitten liever koffie te drinken dan dat ze bezig zijn op straat. Als je belt met het een of ander zeggen ze van:"los dat zelf maar op"
Dus scheer je gelijk iedereen over een kam...................:!
Dat is hetzelfde als b.v een leerkracht of weet ik veel wie niet goed functioneert. Dan is gelijk de hele organisatie liever koffie aan het drinken?
Wel reeel blijven graag.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Laten we zo zeggen. Ik heb in het algemeen geen goeie ervaringen met de politie. Ze zijn er niet als je ze nodig hebt. En als je daar dan wat van zegt gaan ze dreigen met boetes etc.

Nee, de politie is niet mijn vriend.
RvP

Bericht door RvP »

Inderdaad....

De politie je beste vriend?

:?:D
takkie

Bericht door takkie »

Laten we zo zeggen. Ik heb in het algemeen geen goeie ervaringen met de politie. Ze zijn er niet als je ze nodig hebt. En als je daar dan wat van zegt gaan ze dreigen met boetes etc.

nou, ok, dit klinkt in ieder geval wat vriendelijker dan je voorgaande postings;)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door takkie

nou, ok, dit klinkt in ieder geval wat vriendelijker dan je voorgaande postings;)

;)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Om maar wat te noemen. ;) Herman;)
vlinder

Bericht door vlinder »

Hey tuk!

Lang niet gezien!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

tukkertje schreef:Om maar wat te noemen. ;) Herman;)
Ook al zo'n lange bedenktijd voor nodig gehad om dit antwoord te formuleren.................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
rekcor

Bericht door rekcor »

Ben ik nu de enige die het onderwerp van deze thread in eerste instantie verkeerd begrepen had?

Ik dacht zoiets als: je moet wekenlang op dit forum posten om bonnen te krijgen (waarbij ik me direct afvroeg: wat voor bonnen, bonnen voor een jaar lang het RD? bonnen voor een gratis orgelconcert van Martin Mans?)

Mmm.. in het engels hebben ze hier een goede uitdrukking voor: get a life Rekcor! :mrgreen:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

rekcor schreef:Ben ik nu de enige die het onderwerp van deze thread in eerste instantie verkeerd begrepen had?

Ik dacht zoiets als: je moet wekenlang op dit forum posten om bonnen te krijgen (waarbij ik me direct afvroeg: wat voor bonnen, bonnen voor een jaar lang het RD? bonnen voor een gratis orgelconcert van Martin Mans?)

Mmm.. in het engels hebben ze hier een goede uitdrukking voor: get a life Rekcor! :mrgreen:
Wist jij niet dat je bij 1000 postings een tegoedbon krijgt?
refo

Bericht door refo »

Tiberius schreef:
rekcor schreef:Ben ik nu de enige die het onderwerp van deze thread in eerste instantie verkeerd begrepen had?

Wist jij niet dat je bij 1000 postings een tegoedbon krijgt?
Eem tegoedbon voor nog eens 1000 posts...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nee hoor, ik was ook zo "blond" :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

Marjan schreef:
Oorspronkelijk gepost door refo
Kan er in de forumregels ook niet iets over gezeur over de politie?
Bijvoorbeeld:
Alleen de oude knarren onder ons mogen zeuren over de politie...
Dan mag IK dus wel katten en vitten op Oom Agent........ :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie