wat enorm balen zeg.... volgende keer dus toch maar naar de leraar..... enne ...vroeger naar bed in plaats van de chat!mentos schreef:Een 4,6 voor scheikunde:
k Vind het echt beroerd voor je, joh, mag je m overdoen?
Overdoen? Hoop het wel, grote kans want maar 3 pers. in de klas hadden een voldoende...henriët schreef:wat enorm balen zeg.... volgende keer dus toch maar naar de leraar..... enne ...vroeger naar bed in plaats van de chat!mentos schreef:Een 4,6 voor scheikunde:
![]()
k Vind het echt beroerd voor je, joh, mag je m overdoen?
Als ik aan de scheikunde uit mijn HBS-periode denk, was er soms een raakvlak met alchemisme.mentos schreef:Een 4,6 voor scheikunde:
Ik ben een echte file-hater.refo schreef:Een nieuwe leasebak.
Ik ben me te buiten gegaan aan een navigatiesysteem. Meteen vanmiddag al erg handig. Tot mijn verbazing wist dat ding alle files te staan. Op een gegeven moment stonden we stil. Flitst het schermpje op: dit gaat 29 minuten extra reistijd kosten. Zal ik wat anders verzinnen? Altijd voor natuurlijk. En zo was ik binnen 17 minuten thuis.
Eerder een eindejaarsuitkering.Unionist schreef:vakantiegeld gehad?Vincent schreef:-bril met titanium montuur, echt superdun.
-Van Bommel schoenen
helma schreef:wederom een nieuwe schoonzoon, ditmaal een gekleurde (Sri Lankees)
(die vorige ben ik vergeten bij mijn laatste verlies te plaatsen...)
Maandag was hij hier voor het eerst; ik dacht dat we in een aardig multi-cultureel dorp woonden. maar de halve buurt liep uit en er gaapten wel 6 kinderen voor het raam. Ik zei: wat is er aan de hand? m'n dochter heeft gewoon een vriendje. "Ja maar hij is zwárt" riepen ze.
Toen ik zei dat hij geen pepernoten bij zich had dropen ze af.....